nexus navigatie

Kobossen

Nieuw lid
Ik kan in het bezit komen van een Nexus navigatie, maar wat is een redelijke prijs ?? En wat zijn de min en pluspunten t.o.v. de opvolger de Colombus ??

Groet,
Bas

van inkel

Forumguru
Ik kan in het bezit komen van een Nexus navigatie, maar wat is een redelijke prijs ?? En wat zijn de min en pluspunten t.o.v. de opvolger de Colombus ??

Groet,
Bas

Plus
- Navigatie vanaf harddisk
- MP3 vanaf harddisk
- DVD luisteren tijdens rijden
- DVD kijken onder de 5 km/h (evt vrijshakeling mogelijk)
- SD kaart slot

Min
- Erg gelieft bij het dievengilde.
- Vrij duur.

Redelijke prijs voor nexus weet ik zo niet maar kijk eens rond op marktplaats of zo.

Bakkertje

Forumguru
Wat zou er mis zijn met een systeem via marktplaats ??

Er loopt een aardig lange draad hier op het forum met mensen van wie hun geliefde navigatie systeem gestolen is. Op Marktplaats worden er diverse systemen aangeboden, vaak door aanbieders met zowel Skoda, VW als Audi systemen. Niet echt legitiem zeg maar. De politie doet daar weer niet aan.

Maar goed bovenstaande heeft vooral betrekking op de Columbus-en en is dus :ot:

wat is een redelijke prijs ??
Groet,
Bas

Ik denk dat 300 Euro een redelijke prijs is. Moet er wel een recente cd bij zitten. Voor die prijs worden ze ongeveer aangeboden. Ikzelf heb ook een Nexus navigatiesysteem. Moest er in het begin erg aan wennen. Is anders dan een Tomtom. Het grootste probleem vind ik wel dat het systeem trager is dan een Tomtom. Je moet goed op de navigatiestem letten waar je af moet slaan,op het scherm zie je het te laat. Niet altijd,moet ik zeggen. Dit schijnt in dit systeem normaal te zijn. Zie er veel klachten over.

Bovenaan Onderaan