Nexus onduidelijkheden

Dey

Actief lid
Beste heren,

Ik heb onlangs een Nexus navigatie-unit ingebouwd en dat werkt helemaal top. Ik irriteer me alleen aan de onduidelijke stem van de Vlaamse dame! Je kan echt heel moeilijk verstaan wat ze zegt en het is niet eens a.b.n. ook! Heeft iedereen dit en zo ja, hoe is dat op te lossen?

Twee vragen m.b.t. het aansluiten:
1. Is het mogelijk om de Nexus te laten "muten" als er een inkomend gesprek is? Bij alle aftermarket radio's is dat zonder meer mogelijk.
2. Is het mogelijk om externe versterkers aan te sluiten + de mogelijkheid te behouden om een externe DVD-speler aan te sluiten m.b.v. Dietz 1414 en vrijschakelunit van Dietz?

M.vr.gr.
Dey

P.S. Zodra ik tijd heb zal ik de foto's van mijn prachtige O2 online zetten.

Pim

Lid
Ik heb Engels gekozen, werd ook moe van de Vlaamse dame, niet te volgen.
Is nog makkelijk ook, ik bel veel zakelijk ( = alleen maar) in het Engels in de auto, en dan leidt een aanwijzing op de achtergrond in dezelfde taal minder af.

richyk

Actief lid
1. Heb je een carkit aangesloten ? Zo ja dan moet het vanzelf gaan ! Heb je die niet met het knopje op je stuurwielbediening, als je die hebt.

2. Ja, zie het andere topic over de Nexus /forum/images/graemlins/koffie.gif

arnold

Nieuw lid
Ik heb zakelijk een Touran met de "zelfde" route planner , het went maar de dame is duidelijk donkerder van stem dan je zou willen, persoonlijk ben ik niet erg wilt van dit systeem, ik merk dagelijks binnen de stad veel fouten "heb de laatst nieuwe cd " in tegen stelling tot een tomtomgo kan je er ook niets meer aan toevoegen, geen hotels, hamburger ketens en ook geen raderpalen , rood licht camera's en traject controle's , ook kan je geen stemmetjes downloaden, het ziet er mooi uit, maar ik zweer bij mijn TOMTOM

KingFish

Nieuw lid
1.Ik ga ervan uit dat je wel het tel.mute kabeltje van je carkit aan hebt gesloten op je Nexus. Dan kun je in het menu kiezen of je de navigatie wilt muten of niet.
2. Is mogelijk, er zit een line out op je nexus.(kijk even in het andere draadje over dvd op het forum. Heb daar een fotootje geplakt van de nexus achterkant met aanluitingen.

Bovenaan Onderaan