Niet zo clever

Fabia

† In Memoriam
Niet zo clever. Iemand van dit forum?

Aanrijding met camper bij Nieuw-Heeten
NIEUW-HEETEN - Bij een ongeluk op de N332 tussen Holten en Nieuw-Heeten zijn een camper en een personenauto frontaal op elkaar gebotst.

Vermoedelijk is de vrouw die de auto bestuurde in slaap gevallen en op de verkeerde weghelft terecht gekomen. Beide slachtoffers raakten lichtgewond maar hoefden niet naar het ziekenhuis.

De weg tussen Holten en Nieuw-Heeten is tijdelijk afgesloten geweest

Bron: NU foto.

http://www.nufoto.nl/2008/10/23/frontale-aanrijding-nieuw-heeten-2/

jaspernl

Actief lid
ouch!
Vrouw achter het stuur....
Volgens mij zijn er maar bar weinig vrouwen actief op dit forum. Toch? Dus de kans dat het "iemand van ons" is, lijkt me klein.

TL@

Forumguru
Vrouw aan 't stuur is bloed aan de muur zei mijn pa zaliger altijd :grin:

Al goe dat er geen ernstig gewonden zijn (of erger)

bat

Lid
Ik rij hier vrijwel elke dag dat ik op kantoor zit langs, heb ook een zwarte O2 combi... maar het was niet de mijne.

Kan me wel voorstellen hoe het gebeurd is, zitten redelijk wat bochten in de weg daar, dus als je niet oplet zit je zo op de verkeerde weghelft. Wat het dan weer niet goedpraat, want juist dan moet je extra opletten en met een slaperige kop moet je gewoon niet rijden.

MarcoO2

Forumguru
Zo! Dan ziet je mooie nieuwe O2 er ineens heel anders uit! Maar toch prettig inderdaad dat de techniek blijkbaar werkte zoals 't bedoeld was!

nomad

Senior Member
Snap ook wel dat ze op die camper is gebotst. Moet je kijken hoeveel stenen er op de weg liggen :crazy:

LenK

Forumguru
Vermoedelijk is de vrouw die de auto bestuurde in slaap gevallen
Ze had de gordijnen al dicht zo te zien :yeah:

Hier is de camper:
sg1l9624_(medium).jpg

En de rest van de foto's

Mark

Banned
Met die blokken is die wagen gestabiliseerd zodat de persoon bevrijd kon worden zonder dat er de kans is dat de wagen wegzakt en terloops zo ook nog een hulpverlener raakt.

bwman

Lid
neen de auto is niet stabieler op zijn wielen, de auto schud nogal stevig heen en weer als je iemand uit de auto moet halen en als slachtoffer word je daar niet vrolijk van als je bv botbreuken bent opgelopen, door het schudden van de wagen kan een bot dat eerst nog op zijn plaats ligt "bewegen" t.o.v. het andere stuk van het bot met meer letsels tot gevolg waardoor het slachtoffer langere tijd zal moeten opgenomen worden en langer zou moeten revalideren. Deze blokken zijn bedoeld om de auto zo "vast" mogelijk te zetten en om de hulpverleners idd te beschermen

Bovenaan Onderaan