Daan078
Actief lid
Goedenavond allemaal,
ik heb een andere auto gekocht. Geen zorgen….het is weer een Superb geworden, ditmaal de combi.
dat betekent dat mijn Skoda Superb 1.6tdi DSG hatchback in magnetic Brown beschikbaar komt. Als liefhebber heb ik de afgelopen jaren het nodige geïnvesteerd in de auto (buiten de reguliere onderhoud om);
Achteruitrijcamera
Chroom zijlijsten van Milotec
Chroom portiergreep van Milotec
Match M5 DSP mk2
Match PP 10E-Q
Audison APK165P
Audison APX6.5
CTK dempingsmateriaal
8 inch scherm i.p.v. 6,5 inch scherm
Pioneer dashcam voor en achter VREC-DZ700DC
Afneembare trekhaak
Diffusor
poetsbeurt door een professionele poetser aan begin van dit jaar.
nou heb ik in principe een bod van de handel, maar… Het zou mooi zijn als er iemand zegt van dat is een mooie auto, daar heb ik wel interesse in. Het gaat mij niet om de hoofdprijs, maar de auto is nog te mooi om zomaar richting de handel te doen.
dus voelt er iemand zich geroepen, stuur dan je vragen in een PM naar mij toe.
ik heb een andere auto gekocht. Geen zorgen….het is weer een Superb geworden, ditmaal de combi.
dat betekent dat mijn Skoda Superb 1.6tdi DSG hatchback in magnetic Brown beschikbaar komt. Als liefhebber heb ik de afgelopen jaren het nodige geïnvesteerd in de auto (buiten de reguliere onderhoud om);
Achteruitrijcamera
Chroom zijlijsten van Milotec
Chroom portiergreep van Milotec
Match M5 DSP mk2
Match PP 10E-Q
Audison APK165P
Audison APX6.5
CTK dempingsmateriaal
8 inch scherm i.p.v. 6,5 inch scherm
Pioneer dashcam voor en achter VREC-DZ700DC
Afneembare trekhaak
Diffusor
poetsbeurt door een professionele poetser aan begin van dit jaar.
nou heb ik in principe een bod van de handel, maar… Het zou mooi zijn als er iemand zegt van dat is een mooie auto, daar heb ik wel interesse in. Het gaat mij niet om de hoofdprijs, maar de auto is nog te mooi om zomaar richting de handel te doen.
dus voelt er iemand zich geroepen, stuur dan je vragen in een PM naar mij toe.