Nieuw dubbel DIN Navigatie systeem

Er zijn op dit moment helaas niet zo heel veel merken op de markt die een dubbel DIN navigatie systeem leveren. Je kunt natuurlijk kiezen voor de standaard VW/Skoda navigatie of een systeem van Kenwood.

Nu kwam ik net tijdens het surfen op internet nog een systeem tegen dat binnenkort (maart/april) zal worden geintroduceerd:

Alpine dubbel DIN navigatie

Erikje

Actief lid
Ik wil het niet weten!!!! Alpine, mijn favoriete merk terwijl ik juist een Kenwood heb aangeschaft. Het enige dat de Alpine mist een 5.1 uitgang, ha!

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ik ben benieuwd wat die kost want van die Nexus wordt je niet vrolijk!

[/ QUOTE ]

Ik heb gisteren gelijk een kennis van me gebeld die in deze branche werkt en het systeem gaat ongeveer € 2200 kosten.

Marcel_D

Nieuw lid
Doe mij maar een Kenwood dubbeldins headunit met VDO navigatiecomputer eraan.

[/ QUOTE ]

Kan dat dan??????

higgy

Forumguru
Doe mij maar een Kenwood dubbeldins headunit met VDO navigatiecomputer eraan.

[/ QUOTE ]
Kan dat dan??????

[/ QUOTE ]
Probleemloos. Er is een prima interface leverbaar die die twee koppelt. (neem ook eens een kijkje op www.navigatiehelpsite.nl/Forum )
Ik zweer bij VDO gezien de accuratesse en vooral, de continuiteit. Diverse (grote!) merken zijn de afgelopen jaren domweg gestopt met het onderhouden van hun navigatiesystemen, wat ik schandalig klantenbedrog vind. (o.a. Blaupunkt en Clarion vwb. de cd-based systemen: de dvd-systemen support Clarion nog)

Bovenaan Onderaan