DT89
Lid
Hallo Iedereen !
Al een weekje me ongeveer lid gemaakt op dit forum.
Als jarenlang saabliefhebber en rijder moet ik de overstap ooit eens maken.
Momenteel rijd ik nog met een saab 9-3 Aero SS 1.9 TTID maar ben toe aan vervanging:
- Wagen word 5 jaar
- Kindje op komst volgend jaar
- Haal geen voordeel meer uit de diesel
- Saab bestaat niet meer (uitgezonderd de NEVS elektrische kopies)
Aangezien ik toch altijd een voorliefde heb gehad voor iets apartere uitvoering ben ik al een ruime tijd naar de octavia combi RS aan het kijken. Ik heb ondertussen ondervonden dat je voor dat geld geen andere wagen vind me die ruimte, snelheid en opties.
Aankoop zal, hopelijk, midden dit jaar zijn. Nu ben ik dus vooral veel aan het lezen op dit forum.
Wat meer over mezelf:
Ben 26 jaar en woonachtig in het noorden van Antwerpen (Zandvliet). Verder heb ik m'n eigen detailbedrijfje !
Al een weekje me ongeveer lid gemaakt op dit forum.
Als jarenlang saabliefhebber en rijder moet ik de overstap ooit eens maken.
Momenteel rijd ik nog met een saab 9-3 Aero SS 1.9 TTID maar ben toe aan vervanging:
- Wagen word 5 jaar
- Kindje op komst volgend jaar
- Haal geen voordeel meer uit de diesel
- Saab bestaat niet meer (uitgezonderd de NEVS elektrische kopies)
Aangezien ik toch altijd een voorliefde heb gehad voor iets apartere uitvoering ben ik al een ruime tijd naar de octavia combi RS aan het kijken. Ik heb ondertussen ondervonden dat je voor dat geld geen andere wagen vind me die ruimte, snelheid en opties.
Aankoop zal, hopelijk, midden dit jaar zijn. Nu ben ik dus vooral veel aan het lezen op dit forum.
Wat meer over mezelf:
Ben 26 jaar en woonachtig in het noorden van Antwerpen (Zandvliet). Verder heb ik m'n eigen detailbedrijfje !