Nieuw hier (Octavia 1.9 tdi slx)

Hoi,

Sinds gisteren ook voor mij een Skoda!

Na een reeks Peugeots heb ik de overstap naar een Octavia 1 gemaakt (1.9 tdi 81 KW slx). Ik had een aantal merken/modellen op de "shortlist" staan en de Octavia beviel me het beste.

De komende dagen eerst eens de geluidsapparatuur, de carkit etc. installeren en vooral ook genieten van het rijden.

Groeten,
Dick

Welkom! Je hebt een goede keuze gemaakt, na 5 peugeots heb ik inmiddels 2 maanden geleden ook de overstap naar Skoda gemaakt, en heb geen moment spijt. Eeen tip voor je om ideeen op te doen voor de instalalatie van de carkit etc, kijk eens in de fotogalerij.

Karstieman

Forumguru
Dick, veel plezier met je keuze.
Als alles is ingebouwd, moet je natuurlijk wel niet vergeten om een paar kiekjes van je ijzeren ros te maken !

SKODACHAUFFEUR

Actief lid
Welkom Dick.

Ook ik ben een paar maanden geleden overgestapt naar een Octavia 1 1.9 TDI.Tot nu toe vind ik het en hele fijne auto. Ik heb ook zelf de audio en mijn carkit ingebouwd. Het is prima te doen.

Veel lees en schrijfplezier hier.

Groetjes,
Marcel

Scheppie

Actief lid
W /forum/images/graemlins/yeah.gif E /forum/images/graemlins/yeah.gif L /forum/images/graemlins/yeah.gif K /forum/images/graemlins/yeah.gif O /forum/images/graemlins/yeah.gif M

rickske

Actief lid
Welkom op het forum hier Dick en veel plezier met je auto,maar dat zal wel lukken weet ik uit ervaring.

Bovenaan Onderaan