Nieuw hier

Al even lees ik mee, maar ik zal me nog even voorstellen:
Evelien, kom uit utrecht. Als klein meisje wilde ik al een golf, die heb ik inmiddels korter dan een jaar gehad en is nu weer weg (gestolen). Ik rij nu tijdelijk een bmw1, maar deze is ook gewild :(. Om dit gezeik niet nog een keer te hebben, maar wel een auto met dezelfde opties, heb ik gekozen voor een skoda! Ik heb eind augustus een octavia (1.2 tsi dsg, hatchback, storm blue) besteld (lease) en sindsdien lees ik het forum om de tijd te doden en mijn keuze voor skoda bevestigd te krijgen ;)

De spanning begint inmiddels hoog op te lopen: 14 oktober kreeg ik bericht dat de auto af is en nog op transport naar NL moest. Volgens mij kan ik ieder moment gebeld worden om hem op te komen halen!

hemi24

Forumguru
Ik sluit me volkomen aan bij Higgy!!! ;)

Leuke kleur, krijg je vast nog wel te horen van omstanders. ;)
Welk uitrustingsniveau heb je gekozen?

uit de offerte: SKODA OCTAVIA 1.2 77 kW / 105 pk TSI Elegance
- Kleur: STORM BLUE METALLIC
- Interieur: Ivory bekleding
- Brandstof: EURO LOODVRIJ
- Transmissie: 7 versn. DSG
- Storm blue metallic
- Bluetooth tel. voorbereiding
- Mf 3-spaaks stuur (radio+tel)
- Reservewiel volwaardig
- Ruitenwisser met ruitesproeier achter
- Typeaanduiding verwijderen
- Inleren cornerverlichting

Ik heb geen elegance businessline genomen omdat ik in Utrecht woon en ik dan dus elke maand een nieuwe navigatie erin kan laten zetten. (denk ik)

dat van je Navi klopt wel.
Collega heeft met de eerste navi 1 week gedaan de tweede was na 1 dag al weer weg. En dat was in Utrecht centrum.

Gefiliciteerd in ieder geval

Falcon

Donateur
Een spoiler was nog leuk geweest denk ik, privacy glass en chromen uitlaatpijpjes. Maar verder.. TOP!

Wasmachineman

Forumguru
Hallo Evelien, welkom hier.
Mooie wagen inderdaad en die dsg is echt heerlijk.
Heb ik ook sinds 2 maanden. Nog steeds met Columbus...
En jouw auto telt maar 20% bij denk ik!? Erg fijn.

Ik heb al via mijn werk een uitneembare tomtom gekregen. dus vandaar dat ik ook geen navigatie hoef.
en idd 20% bijtelling!

Bovenaan Onderaan