Nieuw hier

eriksk

Lid
Hallo allen,

Ook maar even voorstellen, want wordt over een paar uurtjes Skoda rijder. Ik ruil mijn Honda Civic Hybrid in voor een auto met ruimte en trekkracht waar je van op aan kunt (geen plotselinge lege accu waardoor je de nodige pk's mist). Het wordt een Ocatvia Combi 1.4 DSG (EBL met de nodige opties).

Zullen tzt wel de nodige vragen omtrent de gadgets voorbijkomen (als ze nog niet eerder gesteld zijn).

Joske

Forumguru
Welkom op het forum Erik, misschien kan je na het ophalen ineens wat mooie foto's plaatsen ;) *hint hint*

Vragen staat vrij :jaja:

eriksk

Lid
Zelfs de naam...
maar heb geen trekhaak, wel adaptive cruise control, panoramisch dak...

De wielen doen niet 18"aan...

eriksk

Lid
Mijn Civic is verlaagd, stond mooi, maar bij bepaalde drempels of verhogingen niet bepaald een succes.

Dank, gaat zeker lukken!

Cordoba

Forumguru
Welkom Erik, en fraaie O3 in koninklijke kleur.:thumbsup:

Verhaal over lege accu bij een hybride had ik nog niet eerder gehoord, maar dat er bij de verschillende hybrides toch nog wel eens problemen zijn, wist ik wel.

CDK

Forumguru
Welkom en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, prachtige auto en kleur! Veel plezier er mee!

Greetz Corné

eriksk

Lid
Ja, ben echt blij met de kleur. Het staat hem goed, iedereen reageerde afwijzend op de kleurkeuze, maar nu ze de auto in het echt zien is het wel anders...

Zonder de handleiding gelezen te hebben; heeft de Octavia geen regensensor??

Joske

Forumguru
makkelijk te zien.. waar je achteruitkijkspiegel gemonteerd is op de voorruit moet je normaal een sensor zien zitten. Of deze al dan niet standaard actief is op de O3 zou ik niet weten..

CDK

Forumguru
dat lijkt me wel, maar waarom niet gewoon ff het boekje er bij pakken? Ruitenwisser hendel helemaal naar beneden en dan 1 standje omhoog dan moet het goed komen, succes!

Bovenaan Onderaan