Nieuw hier

Hallo beste mensen,

Mijn naam is Arjan, na 2,5 jaar vreemd te zijn gegaan met een ander merk weer terug bij Skoda. Ik heb eerder een O2 gehad 1,6 MPI, pre-facelift. Nu O3 1.6 tdi DSG7 ambition businessline van 1-2014. Heerlijke auto weer, vooral de ruimte is weer erg fijn. DSG is heerlijk en de auto is super zuinig. Zojuist getankt en een gemiddelde van 1:23,5 (dus km/liters = werkelijk verbruik):rockon:

Ben al korte tijd aanwezig hier, heb al veel gelezen over de O3, chiptuning en DSG tuning.

Ik blijf het lekker volgen hier en zo af en toe een vraag of reactie plaatsen.

Groet'n uut Twente :tegek:

CDK

Forumguru
@abrou van harte welkom hier! veel plezier met je O3 toegewenst! Misschien heb je voor ons nog een plaatje bij dit praatje? We zijn hier zoals je waarschijnlijk al weet helemaal verzot op foto's ;)
Om te chippen en je DSG te optimaliseren zit TVS uit Varsseveld redelijk dicht bij jou in de buurt (10 % skodaforum korting) of kom gezellig naar de nazomer meeting om met ons kennis te maken en je auto te showen en gebruik te maken van kortingen tot 50%, zie mijn onderschrift :)

greetz Corné

Nou een hartelijk welkom is altijd prettig, voel me al helemaal thuis! Zal foto's plaatsen binnenkort.

Bovenaan Onderaan