Nieuw hier

Hoi,

In November moet ik mijn lease auto inleveren... Eigenlijk had ik een MG ZS willen bestellen..... maar dat gaat niet meer lukken.

Toen viel mijn oog op de Skoda Octavia II SW. Wat een mooie auto. Ik heb er tijdens de autorai al ingezeten.

In augustus ga ik iets bestellen.
Skoda Octavia 2.0 TDI Elegance met metallic, 17"-sportonderstel en klein leerpakket staat nu op 1 bij mijn verlanglijstje.

Ik hoop op dit forum te zien wat de ervaringen van andere mensen met de Octavia II zijn.
 
Ik heb de benzine versie maar die bevalt echt prima. Lekker zitten, alles werkt perfect. Goede keus een Octavia Combi!
 
Veel informatie over de radio inbouw hier.... Erg makkelijk. Iets om op te letten bij het eventuele bestelling.

De andere auto waar ik naar kijk, de volvo V50, kan helemaal niet met een niet-merk radio uitgevoerd worden. Ook is een MP3 radio niet mogelijk. Ik vind dit een must. Heb nu ook een MP3 CD in mijn Rover en dat bevalt me enorm goed.
 
MP3 is inderdaad fijn, anders blijf je maar cd's wisselen... Ik heb toendertijd mijn wisselaar er uit gehaald en er een MP3 radio voor in de plaats gezet. Die waren toen alleen nog maar sporadisch via internet te verkrijgen. Dus tijd voor vervanging. De nieuwe is onderweg.
 
Ach ja, zoals altijd weer een radio van een onbekend merk. Maar in ieder geval een die mp3 en dergelijke kan afspelen en dus ook dvd's. We willen weer eens wat verder op vakantie met de auto en mijn kinderen zijn geen echte autozitters. Als ik ze dan even zoet kan houden met een leuke tekenfilm dan hebben we allemaal weer plezier in de auto. Maar dan moet ik wel eerst schermpjes bestellen.

Als het goed is wordt hij morgen afgeleverd. Qua uiterlijk (display) zal het niet zo veel zijn maar de specificaties bevielen wel. En hij kostte niet zo heel veel voor een radio met dvd, namelijk € 290. En meestal komt het wel goed uit. Bij mij doen goedkope merken het vaak langer en beter dan dure merkartikelen. Zeker Philips heeft de neiging produkten te maken met een korte levensduur. Even nagekeken en het is dus een radio van Calyzo. Nooit van gehoord dus.
 
Ik heb een VDO CD139. Die zit er alweer een paar jaar in. De bediening is lekker simpel. Ik vind wel dat hij af en toe niet zo mooit decodeert. (Je krijgt hoort dan een heel kort hoog piepje)

Ik weet nog niet wat ik bij mijn nieuwe auto ga nemen. Bediening moet makkelijk zijn en het geluid goed. WMA ondersteuning zou ook leuk zijn.
 
De radio is afgeleverd vandaag. Het merk is nog onbekender dan ik al dacht, namelijk 'Super'. Hopelijk zijn de prestaties ook super. Het geluid klinkt in ieder geval goed (4x45 watt), geen probleem met de boxen, goede bass, veel mogelijkheden om aan te passen en hij kan alle cd's aan incl. dvd. Display is mooi blauw, dus ik ben tot nu toe zeer tevreden.
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
..... kan alle cd's aan incl. dvd. Display is mooi blauw, dus ik ben tot nu toe zeer tevreden.

[/ QUOTE ]

Is dat wel mooi in een Skoda met groen licht? /forum/images/graemlins/confused.gif
 
Bovenaan Onderaan