Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hello,
Ik ben Wim (Regio antwerpen, B) en nieuw op het forum.
Heb gisteren mijn O3 sedan Elegance besteld (Topaz Brown). Gezien levertijd April, nog wat tijd om de topics hier door te nemen ...
Grtn.
Welkom Wim! Er staat inderdaad genoeg geschreven hier over de O3, dus je kunt je prima vermaken tot die tijd haha! Gefeliciteerd en succes met wachten!
Aangezien het een tweede gezinsauto is (eerste is een ander VAG-beestje : Sharan II 2.0 TDI om de kids in te krijgen) om voornamelijk stadskilometers mee te bollen, heb ik gekozen voor de 1,2 TSI 105pk. Leek me voor dit doel voldoende. Wel wat "salon-packjes" erop als speeltje voor de papa
Dat zei de dealer mij ook, dat hij deze kleur niet veel aflevert ...
@NewO3 Ik zie op je profielfoto dat je aan de koffer een chroomstrip hebt. Heb je die laten plaatsen bij de dealer of zelf geplaatst. Ben evt geïnteresseerd om vooraan en achteraan de OEM chroom strips te (laten) plaatsen. Heb al eens op Superskoda.com gekeken naar de prijzen.
De chroomstrip achter heeft dealer geplaatst. Strip voor heb ik bij superskoda.com gekocht. Beide strips kun je ook kopen bij http://www.kreijnewebshop.nl
Montage strip voor is niet moeilijk. Staat op het forum uitvoerig beschreven door zowel mij als @Joske. Vermoed dat montage achter enkel met plakstrip gebeurd aangezien deze op de lak zit, nog eenvoudiger dan
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.