Nieuw hier ...

wlh

Lid
Hello,
Ik ben Wim (Regio antwerpen, B) en nieuw op het forum.
Heb gisteren mijn O3 sedan Elegance besteld (Topaz Brown). Gezien levertijd April, nog wat tijd om de topics hier door te nemen ...
Grtn.

dirkkroneman

Forumguru
Welkom Wim! Er staat inderdaad genoeg geschreven hier over de O3, dus je kunt je prima vermaken tot die tijd haha! Gefeliciteerd en succes met wachten! ;)

wlh

Lid
Welkom op het forum Wim!

welke motorisatie heb je eigenlijk gekozen?? :)

Thanx for the warm welcome iedereen !!

Aangezien het een tweede gezinsauto is (eerste is een ander VAG-beestje : Sharan II 2.0 TDI om de kids in te krijgen) om voornamelijk stadskilometers mee te bollen, heb ik gekozen voor de 1,2 TSI 105pk. Leek me voor dit doel voldoende. Wel wat "salon-packjes" erop als speeltje voor de papa ;)

NewO3

Forumguru
Welkom. Topaz Brown, chique kleur, zeker icm met veel chroom en alle belettering er nog netjes op, ben er nog steeds er blij mee, ziet het erg weinig ;)

Laatst bewerkt:

wlh

Lid
Welkom. Topaz Brown, chique kleur, zeker icm met veel chroom en alle belettering er nog netjes op, ben er nog steeds er blij mee, ziet het erg weinig ;)

Dat zei de dealer mij ook, dat hij deze kleur niet veel aflevert ...

@NewO3 Ik zie op je profielfoto dat je aan de koffer een chroomstrip hebt. Heb je die laten plaatsen bij de dealer of zelf geplaatst. Ben evt geïnteresseerd om vooraan en achteraan de OEM chroom strips te (laten) plaatsen. Heb al eens op Superskoda.com gekeken naar de prijzen.

NewO3

Forumguru
De chroomstrip achter heeft dealer geplaatst. Strip voor heb ik bij superskoda.com gekocht. Beide strips kun je ook kopen bij http://www.kreijnewebshop.nl
Montage strip voor is niet moeilijk. Staat op het forum uitvoerig beschreven door zowel mij als @Joske. Vermoed dat montage achter enkel met plakstrip gebeurd aangezien deze op de lak zit, nog eenvoudiger dan

Bovenaan Onderaan