Goedenavond allemaal,
Op zoek naar iets technisch over vulopeningen van diesels kwam ik dit forum tegen.
Ik rijd sinds 2 dagen in een diesel Karoq.
Bevalt tot nu toe prima. Net als de diesel Octavia waar ik jaren terug in reed.
Voornaamste reden waarom het een Karoq is geworden is de hoge instap.
Mijn rug is niet meer was het was en dan ga je op zoek naar iets "hoogs".
In het keuze lijstje van de lease stond o.a. de Karoq en die is het geworden.
Proefrit in een exemplaar met werkelijk alle toeters en bellen erop en eraan.
Zo een is het niet geworden, maar de Ambition Business die ik nu heb heeft alles wat je nodig hebt.
Eén ding is helaas afwezig en dat is de verwarmde voorruit. Ideaal in de winter.
Nog een week of 3 en dan op vakantie naar Zuid Frankrijk met de nieuwe Skoda.
Kan ik hem in die periode mooi de eerste paar duizend km inrijden.
Ik heb een technisch beroep en rijd ongeveer 30.000 a 35.000 km/jaar.
De Octavia was de eerste diesel waarin ik reed en dat type motor is sindsdien bij mij favoriet.
Groet,
Karoq18
Op zoek naar iets technisch over vulopeningen van diesels kwam ik dit forum tegen.
Ik rijd sinds 2 dagen in een diesel Karoq.
Bevalt tot nu toe prima. Net als de diesel Octavia waar ik jaren terug in reed.
Voornaamste reden waarom het een Karoq is geworden is de hoge instap.
Mijn rug is niet meer was het was en dan ga je op zoek naar iets "hoogs".
In het keuze lijstje van de lease stond o.a. de Karoq en die is het geworden.
Proefrit in een exemplaar met werkelijk alle toeters en bellen erop en eraan.
Zo een is het niet geworden, maar de Ambition Business die ik nu heb heeft alles wat je nodig hebt.
Eén ding is helaas afwezig en dat is de verwarmde voorruit. Ideaal in de winter.
Nog een week of 3 en dan op vakantie naar Zuid Frankrijk met de nieuwe Skoda.
Kan ik hem in die periode mooi de eerste paar duizend km inrijden.
Ik heb een technisch beroep en rijd ongeveer 30.000 a 35.000 km/jaar.
De Octavia was de eerste diesel waarin ik reed en dat type motor is sindsdien bij mij favoriet.
Groet,
Karoq18