Nieuw hier

Efe84

Actief lid
Hoi allen,

Ben al enige tijd aan het meelezen met jullie geluk en verdriet op de forum :D.
Aangezien ik nieuw ben, zal ik me even voorstellen.

Nu mijn Opel Astra Sports Tourer uit de leases loopt, mag ik van mijn werkgever een nieuwe auto bestellen.
Gezien de (slechte) ervaringen met Opel, wilde ik dit keer iets anders en twijfelde ik tussen de Mazda6, Seat Leon FR en de Skoda Octavia.

Gezien het gezinnetje met 2 kleine kinderen en de rommel dat meegesjouwd moet worden is de keuze al snel de Octavia geworden. Ik wilde dit keer geen station meer dus gekozen voor de Hatchback en man man wat een gave auto is dat geworden. Hoewel ik de Mazda 6 en de Seat Leon FR qua karakter en uitstraling toch iets sportiever vind, vind ik dat de Octavia een totaal andere auto is geworden qua uitstraling terwijl de andere 2 toch op dezelde voet verder gaan.

Dus op 16 april de Skoda Octavia Hatchback 1.5 DSG besteld met de volgende opties:
- Business Edition Plus
- Black Magic
- Zij-airbags achter
- Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel
- Parkeercamera achter
- Comfort pakket
- Travel Assistent pakket

Helaas is de verwachte levertijd voor de auto pas in week 7-2022. Het enige dat ik kan doen is dat de levertijd mee zal vallen, maar daar heb ik weinig hoop op. Wellicht dat in de tussentijd alle softwarematige problemen opgelost worden en kan ik achter mijn scherm met jullie ervaring alvast voorbereiden op wat mij te wachten staat:D

Bovenaan Onderaan