nieuw hier

Ook maar even de standaard titel aangehaald.
Zaterdag mijn Octavia II combi 1.2tsi op kunnen halen. In de twee weken tussen aankoop en ophalen, hier al eea mee zitten lezen.

Autogeschiedenis: Fiat Uno, Citroen C15, Fiat Seicento, Toyota Starlet, Golf IV, Citroen Saxo, Peugeot 307SW, Nissan Tino (2x).

Lid geworden om vooral er achter te komen wat de (on-) mogelijkheden zijn van mijn Amundsen RNS310 autoradio (helaas zonder BT /MDI).

Oja, ik gebruik mijn auto vnl om fietsen mee te verslepen, een windsurfset en occasioneel mijn kinderen. Mijn Tino's heetten Schuurtje, besloten de Octavia dan maar Šchuurtje te gaan noemen.

Bedankt @Bakkertje voor de tip.
Nog even dubben of dit voor mij de ideale setup gaat zijn. Bellen doe ik over mijn airpods, muziek luisteren vanaf mijn telefoon, inclusief een visuele weergave, zou fijn zijn. In mijn Nissan had ik een Yatour die het meestal wel deed (met USB sticks), maar het was altijd spannend wat je ging luisteren omdat daar geen (map-) naam weergave in zat.

Verder ben ik nog druk bezig het 46 pagina's tellende "Android-radio inbouwen, waar rekening mee houden?"-topic door te lezen...
(ik ben op pagina 21 voor degenen die dat willen weten)

Ik heb al een aantal autoradio's voorbij zien komen die passend zijn in het RNS310 gat van mijn auto én mijn wensen (apple carplay en USB en vooral de meldingen van mijn Skoda (PDC en meer)), maar deze kleine lettertjes houden we me nog tegen:

"Indien je over een Volkswagen, Seat of Skoda met een bouwjaar voor 2011 beschikt, dan is het nodig om extra handelingen te verrichten aan het installeren, hiermee voorkom je dat de autoradio je accu leeg trekt."

Mijn Octavia is dus van 2010...

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan