Nieuw hier!

Hoi allemaal,

Sinds 1 dag ben ik ook in het bezit van een Skoda en wil me hierbij even voorstellen.
Ik ben Ernst, 38 jaar, getrouwd, vader van 2 kids en woonachtig in Haaksbergen.
Na jarenlang Volkswagen gereden te hebben, ben ik nu overgestapt(dankzij mijn schoonvader die al meedere modellen Fabia's heeft gehad:yeah:) naar een Skoda Fabia Combi 2.0 ltr. Elegance bwj 2007.

Groeten Ernst

Wasmachineman

Forumguru
Okay Ernst, je bent net op tijd om een sticker te bestellen of heb je liever geen sticker op je auto van het forum ?

En welkom natuurlijk.:baby012:

Rij mijn hele leven al stickerloos :super:. Maar toch bedankt voor het aanbod!!!!!!:aangenaam:

Fijne zondagavond

Wasmachineman

Forumguru
Ik heb geen stickers op de auto maar wil wel een kleintje plaatsen van het forum.

Ieder nog een fijne zondagavond, ik kijk nog met een half oog "Studio Voetbal"

Gieliovd

Forumguru
Welkom op het forum Murdock! Leuke naam trouwens, jeugdsentiment!

Goede overstap gemaakt Ernst, VW naar Skoda. Ga je geen spijt van krijgen denk ik! Veel plezier met je nieuwe Fabia!

cvegreen

Forumguru
Welkom hier op het forum . Je hebt de stap van veel te dure VW naar betaalbaardere skoda gemaakt . Het is trouwens gewoon een VW polo , maar dan een pak goedkoper en in mijn ogen nog eens veel mooier is .
Je zult hier heel veel kunnen bijleren over je skoda
foto's zijn altijd welkom .

Welkom op het forum Murdock! Leuke naam trouwens, jeugdsentiment!

Goede overstap gemaakt Ernst, VW naar Skoda. Ga je geen spijt van krijgen denk ik! Veel plezier met je nieuwe Fabia!

Nee geen jeugdsentiment, werd al zo genoemd door mijn vrienden ver voor dat die serrie uit kwam.
En spijt heb ik zowiezo niet, had hier voor een 2.0 liter golf combi uit 1999.

Welkom en veel plezier met je aanwinst! (want dat is het zeker!)
Heb je ook foto's van je bolide?

heb nog geen tijd gehad om foto's te maken.

Welkom hier op het forum . Je hebt de stap van veel te dure VW naar betaalbaardere skoda gemaakt . Het is trouwens gewoon een VW polo , maar dan een pak goedkoper en in mijn ogen nog eens veel mooier is .
Je zult hier heel veel kunnen bijleren over je skoda
foto's zijn altijd welkom .

ik weet gelukig veel van VW en SKODA af ben monteur en ik ben ook nog steeds aktief ophet vw-forum

Welkom Tukker uut Hoksebargen!

En weer en forum die een Tukker rijke is:super::super::super::super:

Bovenaan Onderaan