Nieuw hier

Hallo iedereen,

Ik ben Paul en heb sinds 03-09-2009 een gloed nieuwe Octavia Combi Elegance business line, 1.8 TSI. Moet zeggen bevalt erg goed!
Heb alleen nog een probleem met mijn handsfree bellen, ivm het niet kunnen koppelen van mijn samsung omnia. Maar ik hoop hier via dit mooie forum nog achter te komen.

Groet Paul

Gieliovd

Forumguru
Hallo Paul! Welkom op het forum, weer een nieuw lid erbij! Het gaat goed met de zaken. Stel je voor, nu die stickers in de omloop zijn is het straks niet meer bij te houden met de welkomstwensen.

Forumguru's met burn out.

Je hebt hem net een paar dagen, nou geniet er nog lange tijd van!

De Samsung Omnia draait gewoon op Windows Mobile 6.1 dus koppelen moet géén enkel probleem zijn. Succes!

Hallo Paul! Welkom op het forum, weer een nieuw lid erbij! Het gaat goed met de zaken. Stel je voor, nu die stickers in de omloop zijn is het straks niet meer bij te houden met de welkomstwensen.

Forumguru's met burn out.

Je hebt hem net een paar dagen, nou geniet er nog lange tijd van!

De Samsung Omnia draait gewoon op Windows Mobile 6.1 dus koppelen moet géén enkel probleem zijn. Succes!

Bedankt. Ik heb net even op de engelse site gezeten en wat bestanden gedownload voor de telefoon. Als het goed is moet het straks werken. Morgen ff proberen..

MarcoO2

Forumguru
Welkom hier! En veel plezier met je auto... heerlijk motor, hé! Langzamerhand komen er steeds meer 1.8TSI-rijders hier!

___JC___

Forumguru
Welkom panic en dont' panic met een softwareupdate moet jouw telefoon ook wel compatibel worden met de carkit lijkt me.

cvegreen

Forumguru
Welkom hier op het forum , je zult je hier ook wel thuis voelen . Namelijk heel skoda lijn . Sober maar fijn.

Hmmm donderdag op vrijdag nacht ingebroken!
Leuk zo'n navigatie...:mad:

Auto staat nu bij de politie, sporenonderzoek!

Hij was @!%#$%@#% maar een week oud! Blijf er gewoon vanaf!!!

Gieliovd

Forumguru
Weer eentje voor de statistieken!

Balen zeg... verdorie. En al zo snel, dat is toch niet te geloven?

Aiii

Lid
En weet je wat het erge is, het verbaast me eigenlijk helemaal niet dat het al zo snel gebeurt.

Na 400 pagina's van het "Columbus gestolen" topic lijkt het eerder vanzelfsprekendheid dan uitzondering.

MarcoO2

Forumguru
Valt me nog mee dat de auto naar de politie gaat voor sporenonderzoek! Heb sterk de indruk dat de politie bij veel meldingen die moeite helemaal niet neemt...

nomad

Senior Member
Het is niet of je aan de beurt komt, maar wanneer je aan de beurt komt....
Leuk he die open grenzen ?

cvegreen

Forumguru
Ze mogen toch echt wel eens bij het VW concern hun columbus deftig onder handen nemen omdat hij tocht wel heel gemakkelijk te stelen valt en dat hij blijkbaar dan toch nog in een andere wagen gebruikt kan worden . Dus de beveiliging een stuk verbeteren ervan zou een aan te bevelen zijn. Want met al die gasten met losse pollekes , is een echte plaag . Hier in west vlaanderen waar ik woon is er tegenwoordig een plaag van polen met losse pollekes . Waarom polen zou je kunnen afvragen . Hier zijn heel veel autohandelaren , en daar stikt het van de polen .

Bovenaan Onderaan