Nieuw hier

Goedendag,
Ook ik zal mij even voorstellen;
Ik ben Alex Hoekstra 34 jaar en woonachtig in Almere.
Werk als netwerkbeheerder op het Media park te Hilversum.

Heb de afgelopen jaren verschillende auto's gereden;

Volkswagen Golf
Mercedes A
Seat Leon Sport (deze onlangs doorgeschoven naar collega)

En 3 weken geleden is mijn nieuwe auto besteld.
Bewust opzoek naar een wat grotere auto ivm gezinsuitbreiding die gaat komen (20 maart uitgerekend /forum/images/graemlins/smile.gif )

Het is geworden;

Octavia combi Elegance 1.9 TDI met als opties;
klein leerpakket, console voor eigen radio en 16" velgen ipv de standaard 15. Kleur is Diamond Silver.
Nu maar wachten wanneer die komt.

Zoek nog wel een bijpassende autoradio met radio/cd/mp3.

Enig idee ?

Ik hoor het graag!

Groet,
Hoekie

Scheppie

Actief lid
W /forum/images/graemlins/yeah.gif E /forum/images/graemlins/yeah.gif L /forum/images/graemlins/yeah.gif K /forum/images/graemlins/yeah.gifO /forum/images/graemlins/yeah.gifM

SKODACHAUFFEUR

Actief lid
Welkom Hoekie.

Dat is ook mij de reden geweest om een Skoda Octavia te gaan rijden. Alleen word ik 5 dagen later dan jij vader volgens de voorspelling.

Veel lees en schrijfplezier hier.

Groetjes,
Marcel

rickske

Actief lid
Hoekie welkom hier bij ons op het forum en veel rijplezier en veilige ritten met de octavia.

Welkom namens (ook) een nieuw lid die sinds 6 dagen zijn nieuwe Octavia heeft! Ik heb helaas geen MP3 mogelijkheden op mijn radio, maar wel navigatie VDO Dayton MS4200RS. Bevalt prima. Maar er zijn ook al weer nieuwere versies uit van die radio. Ik zou wellicht een 2e keer toch de standaard skoda radio kiezen omdat ie zo mooi geintegreerd is en omdat je niet steeds dat stomme frontje eraf moet halen en meezeulen.

Allen bedankt voor jullie reacties en felicitaties.
Ik kon ook de skoda radio nemen. Inderdaad ziet dat er mooi uit. Alleen speelt die maar cd's en geen mp3's.
En deze radio kost mij 485 euro extra wat 10 euro per maand boven het leasebedrag komt. Na 4 jaar ga je deze er niet meer uithalen... wat betekent dat ik die radio uiteindelijk betaald heb. Daarom kies ik ervoor om zelf wat aan te schaffen wat dan mijn eigendom blijft.

Gr. Hoekie

Bovenaan Onderaan