Nieuw Lid, met Nieuwe Fabia Combi TDI!

DJNeO

Actief lid
Na wat skoda zoeken op google hier op dit forum terecht gekomen, en zal dan nu ook maar even meteen mijn nieuwe auto voorstellen! oh, en niet te vergeten, mezelf ook!!

Dan eerst de auto, Sinds 6 Januari is hij reeds in mijn bezit en heb er inmiddels ookal iets meer dan 8000 kilometertjes mee getourd! Foto´s heb ik er nog niet van gemaakt... Moet hem eerst weer even wassen (uiteraard geen wasstraat) en ff uitzuigen (zandkorrels enzo) en dan volgt er een volledige fotoshoot van mijn trots! heb wel al 2 foto´s van t interieur...

interieur 1
interieur 2

Dan Mezelf:

Ik ben Frederik, al 22 jaar woonachtig in het plaatsje Doorn, nabij Utrecht...
Werk Fulltime als system engineer bij een bedrijf in Driebergen en rij daarvoor door het hele land, het bedrijf heeft klanten van maastricht tot aan groningen (is dus wel heel letterlijk, dat hele land!)
Ik woon nog thuis, dus heb de kans aangegrepen om een lekkere luxe uitvoering van de Fabia te leasen, heb daarom ook een Elegance!
Daarnaast heb ik een vriendin, ze woont al jaar en dag in kampen, en mag dus met alle plezier met regelmaat naar kampen touren! binnen nu en 2 jaartjes zal dat waarschijnlijk wel veranderen aangezien we dan actief naar een eigen huisje gaan zoeken, (is nu nog passief)

Daarnaast ben ik een ontzettende auto liefhebber, en wil hier dan ook (naast mijn vriendin) veel tijd aan besteden.
Waarschijnlijk ga ik nu voor een aantal mensen vloeken, maar moet het wel betreuren voor jullie, wanneer ik mag kiezen tussen een Skoda of een Alfa, dan wordt het toch echt een alfa... Alfa stroomt door mijn bloed, en een droom is dus ook om later of een bloedsnelle GTA voor de deur te hebben staan of een hele mooie klassieke Spider (zal waarschijnlijk bij erg grote autogekte wel allebij worden /forum/images/graemlins/grin.gif )

Dit neemt natuurlijk niet het feit weg dat ik stapel ben op mijn fabia! De Foto´s zullen nog volgen zoals ik al schreef, tot die tijd zul je het met het dash van mijn auto moeten doen!

ebagg

Nieuw lid
leuk dat je een dure fiat wilt en een goedkope VW hebt gekocht.... ik heb het andersom gedaan. Hier in Italie is Skoda echt een "B" merk maar voor de 15000 euro die ik bespaar op de Passat van mijn buurman doe ik weer hele leuke dingen... en ik verwacht er niet op achteruit te zijn gegaan. gefeliciteerd met de fabia, je zult zien dat hij beter rijd dan de 1.4 multijet en dat zeggen de Italianen zelf.

DJNeO

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
ach, de sleutelhanger van de alfa is er al. Mooie auto die Fabia hoor...???

[/ QUOTE ]
Als je beter kijkt zie je ook een plaatje van de 159 op de telefoon staan... /forum/images/graemlins/489.gif
Nog even geduld... ga hem komende week weer vertroetelen met autozeep en een spons... daarna ga ik er foto's van maken!

Welkom bij de Skoda Familie. Ik wens je heel veel plezier met de Fabia.

[/ QUOTE ]
Dankje! ik geniet iedere kilometer die ik erin rij ervan! /forum/images/graemlins/grin.gif

Mark

Banned
Welkom, en veel plezierige kilometers met je nieuwe wagen toegewenst. /forum/images/graemlins/cheer.gif

DJNeO

Actief lid
het heeft even geduurd, maar hier zijn dan toch eindelijk de foto's van mijn fabia /forum/images/graemlins/laugh.gif

769skoda3.jpg

769skoda2.jpg

769skoda1.jpg

769skoda6.jpg

Jan_Hein

Actief lid
Van harte gefeliciteerd.
Ik blijf het een mooie auto vinden en dat Flamenco Red staat 'm ook goed, zeker in combinatie met die velgen (mijn O2 heeft dezelfde kleur)
Die 1.4 TDI, bevalt die goed ? Voordelig in gebruik, dat zeker, maar gaat ie ook lekker vlot met de Fabia om ?
In ieder geval veel plezier ermee!!!

DJNeO

Actief lid
Van harte gefeliciteerd.
Ik blijf het een mooie auto vinden en dat Flamenco Red staat 'm ook goed, zeker in combinatie met die velgen (mijn O2 heeft dezelfde kleur)
Die 1.4 TDI, bevalt die goed ? Voordelig in gebruik, dat zeker, maar gaat ie ook lekker vlot met de Fabia om ?
In ieder geval veel plezier ermee!!!

[/ QUOTE ]
dank u dank u!!
De 1.4 TDI is toch wel verassend vlot, en hij trekt hem ook zonder morren in 1 keer door naar de 170 waar tot nu toe de top ligt (zal niet veel meer worden) ik vind dat hij best pittig is voor een 1.4!! ben benieuwd hoe die is wanneer ik er een paar kilometertjes mee heb gescheurd in duitsland /forum/images/graemlins/smile.gif
In ieder geval ben ik erg tevreden over de motor! /forum/images/graemlins/grin.gif

Bovenaan Onderaan