Nieuw Lid : Micheal

megasound

Actief lid
Hallo allemaal.
Ik was al even online in dit forum maar was vergeten me netjes voor te stellen.
Als eerste dank dat (zelfs) ik ben toegelaten op jullie prachtige forum ;) .

Ik ben Micheal , 40+ 1 kind en netjes getrouwd.
Al aardig wat auto's gehad maar ben uiteindelijk overgestapt naar de Skoda's.

Mijn auto historie:
Nu even nog in een Seat Ibiza ( natuurlijk getuned naar 115Pk).
Mijn vrouw nu in een opel Karl want de Seat Altea xl diesel ( natuurlijk ook getuned naar 225Pk ) is de deur uit.
Daarvoor een Opel vectra 3.2V6 getuned met 250Pk , een Opel corsa GSI 110Pk en daarvoor een ..ehh.. 2x een Chevrolet matiz ;) ...way back nog een Ford courier 1.8Diesel

Met smart zit ik te wachten op mijn Octavia vRS245 Velvet Red met ongeveer alle toeters en bellen die mogelijk zijn.
Daarna gaan we de Opel Karl eruit schoppen en op zoek naar een nieuwe Skoda .

Verder al aardig wat plannen om de nieuwe Skoda octavia vRS245 wat te "tweaken" oa VCDS en Stage 1 of 2 Tuning bij JD-Enginering.

Volgens mij was dat het wel denk ik zo.
Mochten jullie nog van me willen weten geven jullei maar een gil.

Zelf ga ik de VCDS unlimited VIN's aanschaffen misschien in de toekomst kan ik één en ander nog helpen.
Voor nu Ajuu

Micheal

MaxN

Donateur
Alsnog welkom op dit mooie forum.
Hoe lang moet je nog wachten op de levering?

megasound

Actief lid
de dealer gaf aan week 24/25 ... maar vorige week kreeg ik een email dat ie onderweg was en daarna een 0 beurt kreeg.
Ik heb geen idee WAAR de auto nu is maar het einde van het wachten is in zicht ;)
m

Hakar

Donateur
Welkom op het netste forum van Nederland, waar je als netjes getrouwd man ook je weg wel zult vinden.

Dat je in het verleden een slOpel hebt gereden wordt je wel vergeven hoor, iedereen maakt wel eens een foutje, ook in een net huwelijk. :bloemen:

CharlesTucker

Forumguru
Welkom Micheal!
Dat je in het verleden een slOpel hebt gereden wordt je wel vergeven hoor, iedereen maakt wel eens een foutje, ook in een net huwelijk. :bloemen:
Klopt, weet ik uit ervaring. Overigens zie ik m'n eigen Opel verleden zelf niet eens als een foutje, durf dat ook hardop te zeggen hier, en ook daar wordt niet moeilijk over gedaan, ik voel me prima geaccepteerd :)

Bovenaan Onderaan