Nieuw lid octavia RS

B.Stuurder

Forumguru
Het staat nu niet meteen op de agenda maar zal er wel eens van komen he. en met een duitse herder in de koffer op reis gaan zal in een octavia net iets meer kofferruimte over zyn als in een golf :)
De golf was ook net 4jaar dus kreeg ik er nog een mooie prijs voor moest dan niet zoveel opleggen tegenover als ik nog 3jaar had gewacht.
Hier wel 2 (grotere) kinderen, maar vooral vanwege de Amstaff van 32 kg voor de wat grotere O3 combi gegaan.

philippe bakker

Forumguru
Het staat nu niet meteen op de agenda maar zal er wel eens van komen he. en met een duitse herder in de koffer op reis gaan zal in een octavia net iets meer kofferruimte over zyn als in een golf :)
De golf was ook net 4jaar dus kreeg ik er nog een mooie prijs voor moest dan niet zoveel opleggen tegenover als ik nog 3jaar had gewacht.
Of hoe een hond de reden is om een RS te kopen :). Die moet ik onthouden. Bij mij was het de komst ve kindje

• Leuk
Waarderingen: Bael

B.Stuurder

Forumguru
Uiteindelijk denken we toch allemaal aan de hond? Ik heb de af-fabriek donkere ramen genomen, die niet erg donker zijn, omdat ik het niet aandurfde om er folie op te laten zetten achterin. Mijn schatje wil nog wel eens uit haar dak gaan als ze een andere hond ziet en dat overleeft de folie nooit.
Ze heeft wel alle ruimte achterin alleen met haar 34 kg, met speciaal voor haar een verhoogde vloer voor gelijkvloerse instap en een scheidingsnet tussen de bagageruimte en de passagiersruimte.

image.jpeg image.jpeg

leon-cupra

Forumguru
Welkom naamgenoot. Hier ook Belg en vRS eigenaar. ;)

Pff hondjes in de wagen, absoluut geen voorstaander van. De haren in de wagen, krassen op de bumper en hoe verzorgd je hond ook is, ruiken doet hij ook niet altijd even goed. Nb ben zelf wel hondenliefhebber(ouders hebben altijd honden gehad), alhoewel ik er thuis nooit één zou nemen. Hond zou baas zijn over mij ipv andersom :pardon:

Bovenaan Onderaan