B.Stuurder
Forumguru
Weet je het zeker?Maar ja, een auto kopen en rijden is natuurlijk niet alléén maar sommen maken, dus ik snap het wel...
Weet je het zeker?Maar ja, een auto kopen en rijden is natuurlijk niet alléén maar sommen maken, dus ik snap het wel...
Hier wel 2 (grotere) kinderen, maar vooral vanwege de Amstaff van 32 kg voor de wat grotere O3 combi gegaan.Het staat nu niet meteen op de agenda maar zal er wel eens van komen he. en met een duitse herder in de koffer op reis gaan zal in een octavia net iets meer kofferruimte over zyn als in een golf
De golf was ook net 4jaar dus kreeg ik er nog een mooie prijs voor moest dan niet zoveel opleggen tegenover als ik nog 3jaar had gewacht.
Of hoe een hond de reden is om een RS te kopen . Die moet ik onthouden. Bij mij was het de komst ve kindjeHet staat nu niet meteen op de agenda maar zal er wel eens van komen he. en met een duitse herder in de koffer op reis gaan zal in een octavia net iets meer kofferruimte over zyn als in een golf
De golf was ook net 4jaar dus kreeg ik er nog een mooie prijs voor moest dan niet zoveel opleggen tegenover als ik nog 3jaar had gewacht.
Tamelijk, ja...Weet je het zeker?
Er is altijd een smoes....Of hoe een hond de reden is om een RS te kopen . Die moet ik onthouden. Bij mij was het de komst ve kindje
Er is altijd een smoes....
Ge moet es naar mijn profiel foto hier kijken op de dsg bak leunendNou..................
Ik in een kleine auto
Bekijk bijlage 55468
Was nog de Seat.. nu hebben ze toch veel meer ruimte
Bekijk bijlage 55469
Welkom @Bael...
Ge moet es naar mijn profiel foto hier kijken op de dsg bak leunend
Nu moet ik ook zeggen dat dat een hele schattige foto is
Uiterlijk niet de hond is knapper.Lijkt de hond op het baasje of is het andersom.....