Nieuw lid

Roak

Lid
Hoi,

Vandaag leek mij wel een goeie dag om mij aan te melden als forumlid; vandaag de knoop doorgehakt en een O2BE HB 1.9TDI gekocht!
489.gif
489.gif
cheer.gif
cheer.gif

Kleur cappuccino beige en een stream radio.
Verder is hij wat mij betreft kompleet genoeg. Eventueel laat ik er nog dorpelbeschermers op zetten, maar dat kan altijd nog.
Nu begint dat wel bekende lange wachten.......

In mijn geval niet zo lang want hij staat al als voorraadauto bij de dealer (Almere), maar ik laat hem wel in 2007 op kenteken zetten. Hebben ze tijd genoeg om hem (extra) mooi te poetsen !

tot zover, heb zin in het bespreken van alle aspecten van deze prachtige auto met jullie !

groeten,
Rob

French

Lid
Welkom en gefeliciteerd met je aankoop.
Je hebt hem in ieder geval eerder dan ik want ik zal wel tot iets van februari/maart moeten wachten.

Roak

Lid
Bedankt voor de felicitaties.

Dit is niet mijn eerste Skoda hoor, ik laat een Fabia Combi 1.9TDI achter bij de dealer. Heb ik bijna 5 jaar met zeer veel plezier in gereden, wat dat betreft had hij niet vervangen hoeven worden, maar ja, 5 jaar vond ik wel genoeg.

Ik ga nu toch in een auto rijden die 2 klasses hoger zit, voor het gevoel dan. Voor de prijs van een BE heb je volgens mij nauwelijks een basis Golf.

Roak

Lid
Hmm....

Ik zie dat er een meet-en-greet afdeling is voor dit onderwerp. even niet gezien, sorry.

Hetzer

Forumguru
Welkom en gefeliciteerd met je aankoop ,mooie kleur trouwens dat Cappucinno Beige........... wanneer volgen de foto's???

Jpoers

Lid
HELE mooi kleur vind ik dat die cappucinno, op de fabia ook prachtig, staat er eentje bij mijn dealer nog een aangekleede spirit+ ook, heb alleen geen 18000 in mijn broekzak
frown.gif

Ow jah, veel plezier op het forum
grin.gif
!!
en alvast veel fijne kilometers

Bovenaan Onderaan