Nieuw lid!

Joeri

Actief lid
Dag iedereen,

Sinds gisteren heb ik me geregistreerd als nieuw lid hier. Vond het forum toevallig en er hangt hier een gezellig sfeertje dus dan is de keuze snel gemaakt :-)

Moet nog wel m'n weg zoeken om berichten te plaatsen en dergelijke, maar dat zal wel snel gebeuren.

Ik rij nu in een New Octavia Berline (Belgisch taaltje voor "Octavia II") 1.9 TDI Ambiente in Sahara Beige, m'n volgende wagen is ook al besteld, dat zal een New Octavia Combi worden met Sport Pack. In België is dit pack nog maar een drietal weken bekend, ik was errug verbaasd hier al verschillende leden te zien die dit al besteld hebben!

Zal m'n bevindingen zeker en vast eens meedelen als ik de auto begin september heb!

rickske

Actief lid
Dag Joeri welkom bij het forum.En wat dat posten en zo betreft dat zal wel loslopen. /forum/images/graemlins/wink.gif

Karstieman

Forumguru
Hoi Joeri. Welkom !
Goede keuze heb je gemaakt met de bestelling van je auto.
Misschien dat we elkaar nog wel eens zien rijden, want Hasselt ligt niet ver van Geleen (in Nederlands Limburg) /forum/images/graemlins/laugh.gif

rickske

Actief lid
Hallo Joeri en Karstieman we komen elkaar in de toekomst misschien wel eens tegen omdat ik in Beringen woon en wel eens in Hasselt kom(de auto komt van bij Peusens)en ook wel eens in de buurt van Geleen kom. /forum/images/graemlins/wink.gif

vw125

Forumguru
Hallo Joeri welkom op het forum, veel plezier hier /forum/images/graemlins/wink.gif

Grtz vw125

Joeri

Actief lid
Bedankt allemaal!
Hoop dat ik ook wat kan bijdragen aan de topics. Tot nu toe heb ik al veel zaken bijgeleerd.

Rickske, naar welke andere dealers ben je gegaan toen je je auto wou kopen, als ik mag vragen? Want in Beringen zat vroeger wel een dealer (Peeters).

rickske

Actief lid
Joeri,ja vroeger was Peeters hier een skoda dealer daar kwam mijn eerste oct.combi 2002 vandaan maar is er mee gestopt omdat hij van d'ieteren teveel moest investeren(personeel,aanschaf materiaal,enz...)vond dit spijtig want altijd een goede service daar gehad en ong. 2km. van hier,maar de oct1 vond ik weinig achterbankruimte hebben en toen de nieuwe combi uit en besloot dan eens te gaan kijken bij verschillende dealers eerst bij Peusens waar ik toch op onderhoud ga,kreeg gewoon de korting+cataloguswaarde oct.1 toen naar Haesen geweest in Herk,kreeg daar nog 3%extra korting maar ze wilden de andere overnemen voor €2500 minder dan bij Peusens en toen op aanraden van een collega op het werk eens bij Blokx in Dessel gaan zien die gaf €300 meer voor mijn oct.1+matten,met deze papieren ben ik terug naar Peusens geweest en kreeg de auto als dezelfde voorwaarden als bij Blokx+inbouw radio erbij.En dan toch maar gekozen voor Peusens ook omdat ik altijd een goede service daar krijg(vervangwagen,niet te prijzig bij onderhoud).

Waar en waarom heb jij je auto gekocht Joeri?

Joeri

Actief lid
Euhm, ik koop mijn auto's eigenlijk niet, ik krijg ze van mijn baas. Ik werk bij "die andere" Limburgse Skodadealer waar je blijkbaar niet bent langsgekomen /forum/images/graemlins/shocked.gif Grapje natuurlijk. We zijn met niet erg veel dealers in Limburg hoewel er nog twee gaan bijkomen dit of volgend jaar.

Neen, ik was nogal verbaasd dat hier ook Belgen zaten en toen ik daarstraks de naam Peusens zag dacht ik, eventjes vragen of rickske ook bij ons langsgeweest is om prijzen te vragen /forum/images/graemlins/smile.gif dan kon ik je misschien nog voor de geest halen!

Daniël Peeters werkt nu trouwens bij ons als mechanieker na een tussenstop in een Citroën-garage. Denk nu al 1.5 jaar en heeft eigenlijk veel klanten meegebracht. Vond dat wel echt een teken dat hij iedereen goed behandelde. Sinds hij uit Beringen weg is, is die regio een beetje een rode lantaarn geworden qua verkoop.

higgy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Neen, ik was nogal verbaasd dat hier ook Belgen zaten

[/ QUOTE ]Sterker nog, als je www.skodaforum.be intoetst kom je OOK hier. Zo fanatiek zijn we! /forum/images/graemlins/laugh.gif

Joeri

Actief lid
Ja ik merk het! Ben hier eigenlijk terecht gekomen via de skodapagina.nl.

Heb ook een signature toegevoegd, alleen als ik zo vergelijk met zowat iedereen hier, dan is mijn Octaviaatje lichtjes "kaal" /forum/images/graemlins/wink.gif het enige voordeel zijn mijn reclamestickers op elk carrosseriedeel behalve de voorbumper en de motorkap /forum/images/graemlins/grin.gif

De volgende auto is wél wat completer (waarvan ik alleen de kleur heb kunnen kiezen maar goed).

Joeri

Actief lid
/forum/images/graemlins/grin.gif dan zal ik er vandaag wat maken en plaatsen. Wanneer komt je Octavia II eigenlijk binnen, Karstieman?

Dutch4x4

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Wanneer komt je Octavia II eigenlijk binnen, Karstieman?

[/ QUOTE ]

Inderdaad, dat wordt toch weleens tijd. Dat kan toch niet, dat de überposter van dit forum nog niet eens in z'n Skoda rijdt? /forum/images/graemlins/grin.gif

Karstieman

Forumguru
Nou, volgens mijn dealer komt ie over 2 weken binnen /forum/images/graemlins/smile.gif !!!

..maar van de leasemaatschappij mag hij pas 8 september mee naar huis /forum/images/graemlins/frown.gif
Mijn Leon wordt dan namelijk pas 4 jaar.

Maar als ik 'm eenmaal heb blijf ik er gewoon een week in zitten ter compensatie /forum/images/graemlins/smile.gif

rickske

Actief lid
Oei oei oei dat wordt geduld opbrengen geblazen. /forum/images/graemlins/frown.gif /forum/images/graemlins/smirk.gif

sunnyboy

Senior Member
De nieuwe octavia rijdt zo lekker dat je er zelfs na een week niet uit te branden bent! /forum/images/graemlins/wink.gif /forum/images/graemlins/grin.gif

Bovenaan Onderaan