Nieuw lid !

TamRex

Actief lid
Hallo Skoda(rijders)leden,

Ik heb afgelopen maandag (26-05) een Yeti 1.4 TSI Ambition met nog wat leuke opties erbij gekocht. Als Navigatie heb ik de Amundson gekozen.
Kleur: cappucinno beige en interieur: onyx/silver.
10 weken is de levertijd (nu nog 9 weken). Ben nog op zoek naar een Nederlands of Duitstalig instructieboekje, heb inmiddels wel de Engelstalige gedownload.

Ik moet nog eerlijk toegeven dat ik bijna een Qashqai had gekocht maar omdat ie net niet in m'n garage paste (spiegels staken in opgeklapte toestand te ver uit) heb ik verder gekeken en kwam ik op de Yeti uit. Kwas er meteen helemaal gek op!! Ben nu op zoek naar allerlei wetenswaardigheden en een instructieboekje, van auto en navigatie (kan ik meteen wegrijden als ik um ophaal

Ik heb op de Yeti een Volvo S70 (1997) ingeruild.

Hoop op dit forum veel 'wijsheden' te vergaren van de forumleden!

Groet, TamRex (Harry)

Wasmachineman

Forumguru
Hoi Harry, welkom hier en veel leesplezier de eerste dagen nog want er is al zoveel gemeld hier wat je moet weten over de Yeti dat langer achter je pc zit dan je lief is !?

Gieliovd

Forumguru
Welkom Harry!

Leuke introductie. Qua keuze, zo zie je maar... blij verrast met de Yeti of heb je zoiets van "tja, als dat erop zat..."?

Succes met wachten en veel plezier met de voorbereiding :)

TamRex

Actief lid
Welkom Harry!

Leuke introductie. Qua keuze, zo zie je maar... blij verrast met de Yeti of heb je zoiets van "tja, als dat erop zat..."?

Succes met wachten en veel plezier met de voorbereiding :)

Nou, ik wil er alleen nog spatlappen op, dan moet het wel goed zijn !
En dan ga ik er van uit dat alles het goed doet (telefoon radio enz.)

wimv

Actief lid
Hey TamRex,
Ik kom nog heel even terug op je berichtje m.b.t. het instructieboekje van de Yeti.
Verander in het adres in mijn discussie de "en" in "de" en je krijgt de Duitse versie.
Helaas werkt het niet bij "nl" anders hadden we de Nederlanse versie ook gehad.
Succes.

Wim.

Bovenaan Onderaan