Nieuw logo op oude Octavia

rutgerm

Senior Member
Ik zou eigenlijk graag het nieuwe logo op mijn Octavia uit 2009 zetten. Vind hem veel mooier zonder dat groen.
Bij Superskoda verkopen ze het nieuwe logo voor de achterklep en de caps van de velgen, maar niet los voor de grill (wel een nieuwe grill met het nieuwe logo).
Maar denken jullie dat je het logo er uit kan halen en een nieuwe plaatsen? Of is maatvoering of montage veranderd van OII naar OIII?

Joske

Forumguru
ik zou het ook nog kunnen posten, maar dan heb je 3 maal dezelfde oplossing ;)

P.S. zoals vermeld, de zoekfunctie van het forum werkt soms verbazingwekkend goed ;)
Maar vragen staat vrij uiteraard :)

rutgerm

Senior Member
Thanks beide! Dat gaan we dus zeker doen. Had niet verwacht dat Skoda rijders zulke estheten waren. :D
Op jou na Corné... die signature zegt genoeg. Is er trouwens een manier op dit forum om foto's van iemands auto te bekijken? Zou graag eens een fotoserie zien van de auto van ertromp en Corné.

• Leuk
Waarderingen: CDK

rutgerm

Senior Member
Ja sorry, Joske. Niet gezocht omdat ik ervan uitging dat ik de enige zou zijn met dit idee.... Bleek tegen te vallen. Volgende keer zal ik braaf eerst zoeken.

rutgerm

Senior Member
Mooie kar heb je er van gemaakt zeg. Die logo's ga ik sowieso ook doen. Twijfel alleen nog of ik voor alleen het logo zal vervangen of een andere grill zal plaatsen van Superskoda.
Klinkt leuk als is Varsseveld wel een eind weg. Even kijken of het in de planning past. Volgens mij is dat weekend toevallig ook de persintro van de Rapid Spaceback en wellicht dat ik daar ook nog heen ga.

CDK

Forumguru
Ik heb nog geen foto's in de showroom geplaatst, maar zal dat binnenkort gaan doen.

Greetz Corné

ertromp

Forumguru
Dat is de prijs per stuk.
Bij de dealer heb ik 4x nr. 5JA601151ULM bestelt en die kosten €8,18 excl. btw per stuk bij de dealer dus €32,72 voor 4. Maar dat zijn dan goede naafkapjes en niet een of andere dop waar een sticker op geplakt is.

ertromp

Forumguru
Bij deze ingescand nog mijn bestelbon. Misschien heb je er wat aan

Bijlagen

• bestelbon logo\'s.pdf
    995,5 KB · Weergaven: 16

Happyman

Forumguru
Net ook even goed de logo's op mijn auto bekeken. Deze zijn ook allemaal aangetast :cry: . Moet eerst even sparen voor wat andere zaken en dan komen de logo's wel een keer.

Blackokkie2

Forumguru
Tja, ik wil ook wel de nieuwe logo's, maar ik heb ze voor de velgen nog niet gevonden, en als ik het doe wil ik het rondom. Ik heb die velgen met die naafkappen(die ook de bouten afdekken) i.p.v. naafdoppen. Zelfs stickers in de juiste maat nog niet gevonden.

Bovenaan Onderaan