Nieuw nieuw nieuw

AndreM

Forumguru
Hallo allemaal,

Dat ik nieuw ben bij dit forum lijkt mij wel duidelijk. Na 27 jaar Opel van de zaak gereden te hebben, heeft mijn werkgever besloten voor een 14% groene auto te gaan. In ons geval mochten wij kiezen uit een Seat Leon ST of een Skoda Octavia Combi. Maar na een avondje vergelijken was de keuze snel gemaakt. Zo kaal als de Seat is, zo kompleet is de Skoda. En voor mijn zoon van 16 jaar, 1.85 lang was het helemaal te gek dat hij niet meer opgevouwen in de auto hoeft te zitten. In mijn geval is het een MoonWhite Skoda Octavia Combie 1.6 TDI Greenline Businessline geworden met als opties DAB radio en sunset ramen. Verder vond ik de auto wel zo kompleet dat ik andere opties niet nodig vond.
Ondertussen heb ik nu de auto een maand in mijn bezit en ben alweer 4000km verder en het bevalt mij zeer goed.

Het bloed kruipt waar het niet............
Mijn eerste auto was een Kever, mijn 2e auto een Polo en mijn 3e auto een Golf 1.6 diesel.
En toen kreeg ik een Opel Kadett diesel van de zaak, wat een drama.
En gek genoeg kom ik na jaren toch weer terug bij het begin, een auto met VW bedieningen.

Maar dat het Skoda virus zo besmettelijk was wist ik niet?
Toen ik in december bij de dealer was, waar mijn auto in onderhoud gaat, voor een proefrit zag mijn vrouw de Citigo staan. Zij rijd als jaren een Suzuki Alto en vond de Citigo wel heel erg ruim en volwassen. Zo gek als het lopen kan stond er 3 maanden later bij haar eigen Suzuki dealer een super de luxe Citigo met alle opties die geleverd kunnen worden van 20 maanden oud te koop voor een zeer aantrekkelijke prijs met weinig kilometers. De koop was ook heel snel gesloten na een goede inruil prijs voor de Alto en een week later was zij de trotse eigenaar van een zwarte Citigo.

Dus zeggen wij dan ook, volg de Skoda rijder!!!!

Groeten, André

Laatst bewerkt:

Antera

Donateur
Van harte welkom hier en besmettelijk blijkt wel weer ook de Citigo is een erg leuke auto voor relatief weinig geld ,

Rob

Forumguru
Over 2 jaar nog je zoon in een vlotte Fabia RS hijsen en de familie is compleet;)
Welkom hier

Joske

Forumguru
Welkom op het forum! :thumbsup:

Join the club zou ik zeggen, van 2 Škoda's op de oprit te hebben staan! ;)

Bovenaan Onderaan