Nieuw op de bazaar

Neusie

Actief lid
ff voorstellen, zit al paar jaar op het forum, niet al te actief, maar heb nu ook wat te verkopen, wat iemand wel kan interesseren wellicht

Neusie

Actief lid
Dat is wel erg plichtmatig voorstellen om een advertentie te kunnen plaatsen.........maar ook wel erg eerlijk.
Klopt
Had me 4jaar geleden al voorgesteld en sindsdien wel vaker actief geweest. Dus waarom opnieuw uitgebreid voorstellen om op bazaar te mogen posten?

Neusie

Actief lid
AE677462-A50B-4EA8-959C-CBFF4B6A2534.jpeg Zal me nog ff netjes opnieuw voorstellen. Ik heet Jarno, 41 jaar en woon in het mooie Drenthe. Na hiervoor een zwarte Superb III kombi 2.0TDi te hebben gereden, heb ik nu sinds 1 jaar een Kodiaq Sportline 1.5TSI in de mooie kleur Steelgrey. Heb er sindsdien al voldoende aan gedaan. Oa

- logo’s zwart
- smoke reflectoren
- sonniboys
- climair sport zijwindschermen voor en achter
- 20 inch AEZ straight antraciet voor de winter
- 20 inch mille miglia antraciet voor de zomer
- H&R spacers
- racechip GTS icm racechip XLR
- Alu voetsteun
- dynamische smoke spiegelknippers
- speciale iPad houders voor de Sportline stoelen
- Gledring kofferbakmat
- recent een Maxton achterdiffuser geplaatst (nog niet op foto)

nog te doen:
- Milotec voorspoiler en dakspoiler
- toch maar naar 21 inch wellicht
- zit te denken aan zwarte wrap over de dakstijl

Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Dus waarom opnieuw uitgebreid voorstellen om op bazaar te mogen posten?
Tsja dat zijn die vervelende regels hier van het forum ......
Maar het is alleen niet voorstellen om wat te verkopen maar meer als een fatsoensnorm naar elkaar toe...
Als jij op een verjaardag komt en er zit een stoot van een meid in de kamer dan stel jij je ook voor aan haar !!
Wel zie het forum dus als een stoot van een meid...:pardon::koffie:

Neusie

Actief lid
Eens hoor, maar ben al sinds 2016 lid op dit forum... en was in de veronderstelling dat ik het toen netjes gedaan had.

EdK

Forumguru
Ach Neusie ik ben in 2007 lid geworden en 100% zeker me voorgesteld.
Maar ooit in verleden is er een update naar een andere software geweest en toen is dit alles deels of geheel verloren gegaan.
En bij mij is dit ook verloren gegaan !
En dus sta ik ook te boek de zich nog nooit heeft voorgesteld !
En tsja als ik is wat te koop zou hebben dan raak ik het wel op een andere wijze kwijt.
Heb ik forum niet perse voor nodig....:D

Antera

Donateur
Mooi dat je jezelf weer even laat zien, maar opnieuw voorstellen had niet gehoeven maar wel netjes en dat mag zeker met zon mooie Kodiaq. Stukje verlagen zal hem ook niet misstaan :-)

eriktv

Forumguru
Welkom, erg mooie auto zo :thumbsup:

Misschien zien we elkaar wel eens rijden, ik woon een stukje de Hondsrug op

Bovenaan Onderaan