Nieuw op dit forum - even voorstellen

Hoi,

Ben nieuw op dit forum.

Ben in het bezit een Yeti van eerder dit jaar, 1.2 TSI/DSG met vision pakket en panorama dak.

Mijn allereerste Skoda, tot nu toe erg te vreden.

Hoop op dit forum de nodige informatie te kunnen verzamelen en ideeen op te doen.

Groet,
P

Welkom hier met je mooi Yeti! Mooie combinatie, DSG, Panoramadak en xenon! Zou er jaloers van worden...

joris

Nieuw lid
hallo fijne skoda medemensen haha.

ik rij sinds een maand een zwarte skoda octavia combi ambition bussines line die ik langzaam steeds dikker wil maken.
hij is al verlaagd,17 inch orginele skoda velgen,geblindeerd,skoda logo op achterzeide is lichtelijk zwart gemaakt, verder embleemloos, xsenon,andere uitlaat (wat er binnekort 2 gaan worden) iemand nog meer suggesties ?

prisma, welkom hier veel plezier met je yeti

hallo fijne skoda medemensen haha.

ik rij sinds een maand een zwarte skoda octavia combi ambition bussines line die ik langzaam steeds dikker wil maken.
hij is al verlaagd,17 inch orginele skoda velgen,geblindeerd,skoda logo op achterzeide is lichtelijk zwart gemaakt, verder embleemloos, xsenon,andere uitlaat (wat er binnekort 2 gaan worden) iemand nog meer suggesties ?

Hallo Joris, Welkom hier;) ik moet zeggen jou project klinkt erg ambitieus als je nieuw topic start met foto's erop zou helemaal top zijn:xyxthumbs: reageer ik daar even want deze topic is van Prisma53.

Nou uhhhh (laat fantasie de vrije loop gaan..) prostaat verwarmende voorstoelen, chromen buitenspiegels, geblokte race striping, Analoge motermanagement klokkenrij, scheerspiegel, bokshandschoentjes aan de spiegel....joh ik probeer maar aan te geven dat soms less is more! MAAr bedenk wel dat ik een bijna 50 jaar oude SuperB rijder ben dus leef je lekker uit en geniet ervan!

tosca

Nieuw lid
Hallo,
Ik lees al een tijdje mee op het forum,en ik heb me nu toch maar eens aangemeld.
We hebben een Yeti van nu bijna 2 jaar oud met 40000 km op de teller.
groetjes Wouter

Zo ik ben hier ook nieuw. Heb sinds 1 augustus Yeti Tour onderhanden en al een ritje naar Berlijn genomen. Had hiervoor een Premacy, overigens geen verkeerde auto, maar dit is toch wel de overtreffende trap.

Succes iederen

BC

Bovenaan Onderaan