Nieuw op dit Forum.... Future Skoda Driver

Eggybee

Nieuw lid
Beste Allemaal,

Ik ben zojuist lid geworden van dit forum omdat ik met een probleem zit.
Nouja... sommigen zouden het geen probleem kunnen noemen, maar ik wordt er gek van.

Binnenkort wordt mijn nieuwe leaswagen besteld, en ik heb gekozen voor een SuperB - Active Businessline.
(Dit heeft te maken met mijn leasebudget en het feit dat ik met 3 opgroeiende kinderen de ruimte wel ga waarderen denk ik.)

Tot zover nog geen probleem...
Maar nu komt het:

Ik wordt gek van m'n twijfel over de kleur!!!

Op zich vind ik "Ametist Purple" erg mooi!
Echter, ik ben bang dat dit in een bepaald licht (of in het donker) erg paars uit gaat vallen.

De tweede keuze zou "Cappuchino Beige" zijn.
Deze kleur vindt ik daarentegen weer veel minder uitdagend dan "Ametist Purple".

Natuurlijk kan ik gewoon "Black Magic" nemen (lekker veilig), maar eigenlijk wil ik een lichte kleur.

Ik ben veel onderweg en tijdens het rijden ben ik continue aan het kijken of ik één van de twee kleuren zie rijden.
Bij diverse dealers hebben ze deze kleuren niet staan.....
Op de forum foto's ben ik nu wel een aantal "paarse" tegen gekomen, maar weer heel weinig "beige".

Om eens een lekker forum draadje te openen...: Wat vinden jullie??
Ik ben benieuwd naar jullie input.

Grtn.,
Eggybee

Canon-Eye

Forumguru
Ik ben erg tevreden over m'n cappuccino beige Fabia combi (na eerst ruim 4 jaar in eenzelfde kleur Octavia combi te hebben gereden).
Het grote voordeel ervan: je ziet nauwelijks dat er vuil op zit. En aangezien ik een vrije luie wasser/poets ben... staat dat me wel aan.:eek:

En als ik dan een keer een beetje netjes voor de dag wil komen, dan volstaat het om snel even een natte spons over de wielen, lampeglazen en ruiten te halen, dan heb je al meteen een heel ander aanzicht.

Heb voordien 5 jaar in een metallic zwarte Fabia gereden - dat doe ik echt nóóit meer, net zo min als witte (had er ooit 4 achter elkaar): óf je bent eeuwig aan het wassen, óf je rijdt voor schandaal. Netjes hou je 'm nooit langer dan een paar dagen...

Eggybee

Nieuw lid
Ik was vandaag weer helemaal blij....
Ik heb kilometers door Rotterdam gereden achter/voor/naast een ametist SuperB.
Neen, niet expres.... Ik moest echt dezelfde kant op.

Vrouw en dochter zaten ook in de auto en zij zijn het met mij eens: Mooie kleur!!

Ben weer helemaal gerustgesteld!!!

Nu wachten tot het hoofdkantoor de aanvraag goedkeurd.
Dan worden er inn december geen leaswagens uitgeleverd, dus het zal wel januari worden.

Geduld is een mooie zaak zullen we maar zeggen.

papa007

Nieuw lid
lol.....leuk om zo tot de goede kleur voor je wagen te komen. Ik rij een zwarte SuperB en volgende week een witte......maar toch ook niet helemaal wit. Check ook maar de foto's in fotoalbum...SuperB met nieuwe logo.....vanaf volgende week komen alle foto's erop.

Bovenaan Onderaan