Nieuw op dit forum..

Beste leden,

Mijn naam is Emre en woon in Zaandam..
Ik ben sinds vorige week de trotse eigenaar van een Kodiaq. Dit is inmiddels mijn tweede Skoda. Hiervoor heb ik in een Fabia gereden. Ik hoop veel over de auto te leren op dit forum. Daarnaast wil ik een aantal opties in VCDS aan/uit laten zetten. Hoop dat ik via deze weg in de buurt van Zaandam een ervaren lid kan vinden die bereid is om het een en ander te doen.
Groet!

nb: het uploaden van een foto van de auto lijkt niet mogelijk? Ik krijg een foutmelding...

Canon-Eye

Forumguru
het uploaden van een foto van de auto lijkt niet mogelijk? Ik krijg een foutmelding...
Let even op de bestandsgrootte: daar zit een maximum aan.
De foto comprimeren is de oplossing - een hogere resolutie dan 150 dpi bij ca. 10x15 cm is meer dan genoeg voor beeldschermweergave.
Bovendien is dat prettig voor mensen die nog niet in het genot zijn van snel internet via kabel of glasvezel. Vooral in buitengebieden is men nog vaak afhankelijk van een ADSL-verbinding en dan kan het ophalen van een serie grote foto's in een post irritant lang duren.

VAG-man

Forumguru
Welkom.
Om foto's te plaatsen maak ik gebruik van de app "Foto s het mogelijk om in het forum zo'n automatische foto verkleiner in te bouwen?

@Pasqual is het mogelijk in het forum een foto verkleiner in te bouwen?

Thanks!

Ik heb me nog niet kunnen verdiepen in alle mogelijke opties en aanpassingen maar wil onder andere het start/stop systeem uitschakelen. Ook wil ik videos op het scherm kunnen afspelen. CH/LH iets langer instellen. Ben ook benieuwd naar adviezen en ervaringen van andere eigenaren.

hemi24

Forumguru
Vanaf modeljaar 2020 laat het start/stop systeem zich niet meer wegcoderen; het hangt er dus vanaf hou oud jouw Kodiaq is...
Video’s afspelen gaat alleen bij een Columbus, dacht ik.

Antera

Donateur
Thanks!

Ik heb me nog niet kunnen verdiepen in alle mogelijke opties en aanpassingen maar wil onder andere het start/stop systeem uitschakelen. Ook wil ik videos op het scherm kunnen afspelen. CH/LH iets langer instellen. Ben ook benieuwd naar adviezen en ervaringen van andere eigenaren.

Als eerste van harte welkom. Omtrent start stop heeft @hemi24 het antwoord al gegevens.

Video afspelen tijdens het rijden kan alleen op de columbus (grote scherm).

Kijk anders eens op me website of er nog wat leuks tussen staat en kan je met de jarenlange ervaring wel het een en ander aanraden afhankelijk van welke modules er aanwezig zijn.

Bovenaan Onderaan