Nieuw op forum

PB5DX

Lid
Goedenavond, mijn naam is Harry en sinds 18 maart heb ik een supermooie Kodiaq business edition plus als Leaseauto. Hiervoor heb ik ruim 3 jaar met een Peugeot 3008 SUV gereden. Ben blij verrast door de rij eigenschappen en zitcomfort van de Kodiaq. Ben lid van het forum geworden om te kijken naar tips & tricks van deze auto vol opties. Benal in gevecht geweest met het infotainment systeem “ Columbus “ die af en toe spontaan vastloopt. Hopelijk vind ik hier wat antwoorden.
Groet, Harry

Antera

Donateur
Van harte welkom. Omtrent je columbus kan ik wel eens kijken of we deze kunnen updaten om te kijken of dit je probleem oplost. Neemt daarvoor een contact met me op.

PB5DX

Lid
Dank je voor het aanbod. In eerste instantie is de auto terug bij de dealer geweest en dat heeft niet echt geholpen. Inmiddels zie ik een soort patroon. Nu met het warme weer start de auto op met AC vol aan en kan je het columbus niet bedienen. Wat dan ook vervelend is, is dat je ook de telefoon niet kan opnemen. Doe je dit via de telefoon zelf, dan staat hij niet verbonden via het Columbus systeem. eigenlijk kan je nergens meer bij komen. Geen van de onscreen toetsen werkt dan meer. Komt dit bekend voor en denk je dat dit met een update opgelost kan worden? Groet, Harry

Bovenaan Onderaan