nieuw op het forum

hoi allemaal, ik heb mijn fabia combi 1.2 TDI besteld naar aanleiding van vele positieve reviews en een overtuigende testrit!
in blijde verwachting dus daar hij pas in december zal binnenkomen.

Een domme vraag misschien, maar ik kan het na een tijd met de zoekmachine te spelen nog steeds niet terugvinden; heeft de "niet greenline" 1.2 TDI ook een schakel indicator?

verder hoop ik nog veel leesgenot te ervaren op dit zeer duidelijk en actief forum :bye:

Skodadude

Actief lid
Welkom op het forum een suc6 met het lange wachten.
Wel leuk om dit onder de kerstboom te vinden:), welke uitvoering heb je precies besteld?

welkom!

Allen hebben schakelindicator vanaf mj 2011.

Thanx voor het snelle antwoord!
Ik vind het wel vreemd dat in geen enkel boekje in de garage hier niks over vermeld staat buiten een sterretje: "* hangt van motorisatie af"
Wou het eens aan de verkoper bij de garage vragen, maar was er nog niet geraakt. Leve inet! :tongue:

@ skodadude: Ik heb de Skoda combi 1.2 TDI 99gr ambiente (in Belgie is de uitvoeringsbenaming blijkbaar anders) met cruisecontrol en maxidot scherm als bijkomende opties.
de kleur is: hou je vast... Rallye green! verdomd moeilijk om daar schone foto's van te vinden, zo ben ik op skodaforum terechtgekomen, zowat de enige site waar je mooie foto's vind van die kleur.

Ik heb altijd met citroen en renault gereden, maar mijn LAGUNA PhaseII is na 100.000 al versleten, en mijn vorige Megane II was al na 80.000 km het beste voorbij!
Bij beiden inspuitingsproblemen met dure injector verwisselingen tot gevolg.
vliegwiel is ook uit balans bij de laguna, net als de voorophanging die kraakt (vinden ze geen oplossing voor) en de automatische handrem blijft soms hangen; oplossing? nieuwe klauwen vanachter. de ophangingsrubbers vanachter zijn ook aan vervanging toe.
Dus alles bijeen geteld leek me de beste oplossing; eens een duitser aanschaffen ipv die fransozen!
akkoord, franse wagens rijden superzacht en stil, en het verschil tussen de 1.9 115 pk van de Laguna II tov het kleine 1.2 driepittertje met 75 pk zal enorm zijn... maar hey, verbruikt dan ook maar de helft!

voila ook even mijn verhaal gelost, bedankt voor de reacties, ik voel nu al dat dit een gezellig forum is! *thumb*

Bovenaan Onderaan