Nieuw op het forum

jonbongoofy

Forumguru
Even voorstellen,

Mijn naam is Reinder en ik woon in Groningen. Reed tot mijn vrouw zwanger werd een Mazda CX5 automaat maar vanwege de benodigde ruimte kwamen we uit bij Skoda. Onze beide kinderen zijn zeer content met de overstap op een Superb combi aangezien de beenruimte erg is toegenomen. Daarnaast is het de enige auto waarin onze maxi cosi past met de stoelen op de achterste stand (zijn beide erg lang)

Overigens is onze auto sinds kort voorzien van een autogas installatie.

Joske

Forumguru
Welkom op het forum!

Welke motorisatie heb je in de Superb en wat soort gasinstallatie? Dat interesseert de mensen hier wel ;)

(ik zag daarnet nog een post van je passeren over LPG, installatie in Duitsland enzo, maar wat meer details zijn welkom :) )

CDK

Forumguru
Welkom Reinder, bedankt voor je voorstelling!
Het lengte issue hebben wij ook, normaal zitten met een maxicosi op een fix achterin kan vrijwel in geen enkele andere auto en zeker niet in deze prijsklasse.

Greetz Corné

jonbongoofy

Forumguru
@Joske ik heb een 1.8tsi met dsg welke voorzien is van een Vogels autogas installatie. Nadat Prins mij adviseerde om niet de directie gas injectie te nemen was ik daar al snel over uit. Qua systeem schijnen Prins dgi & het systeem van Vogels elkaar niet veel te maken. Allebei geven ze ook 3 jaar garantie waardoor het prijsverschil bij mij doorslaggevend was. Zowel Prins al Vogels hebben test auto's welke voorzien zijn van tsi motoren. Dit gaf mij ook vertrouwen.

@gbbosma foto's volgen ongetwijfeld nog

@Corné de Kluijver we hadden drie auto's op het oog Toyota prius wagon (die viel af omdat het kinderzitje niet past) een Mercedes E klasse en de Superb. Uiteindelijk bood de Skoda dealer de beste prijs onder de streep en was deze auto qua bouwjaar en km stand vergelijkbaar met mijn Mazda die ik in wilde ruilen.

Bovenaan Onderaan