Nieuw op het forum.

Goedenavond.
Omdat ik nieuw ben op het forum, introduceer ik mijzelf maar even.

De naam is Richard, en heb een paar dagen geleden mijn 2e Skoda mogen ontvangen.

Deze Superb variant, edit, Combi dus, business edition Brown metallic, 1.5 TSI en DSG vervangt mijn vorige grijze 1.6 TDI. De auto wordt zakelijk geleased en er wordt meest zakelijk gereden.
Verder met comfort pakket en trek gordijntjes achter.
Het was even afwachten hoe de standaard led zich verhoudt tot de xenon op de vorige, maar het is zeker niet slechter.

Mijn 2e Superb dus. Hiervoor gereden:
-Skoda Superb Combi1.6 TDI , zakelijk lease
-Peugeot 508SW 1.6 diesel. Zakelijk Lease
-Ford Focus wagon 1.6, privé
-Ford C-max 1.8, zakelijk lease
-Volkswagen golf 1.6, zakelijk lease
-Toyota starlet 1.3, prive.
-Opel Corsa '86 1.2, prive. Dit was mijn eerste auto eind jaren 90.
Het ding deed 1:15 benzine en 1:5 olie

Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Welkom! En ik heb zelf ook Xenon, maar vind je de LED niet veel beter dan? LED is toch wat beter/ verder dan Xenon.

JeSko

Forumguru
Niet beweerd, wel geïnsinueerd @EdK , aangezien jij reageert met dat niet alle vooruitgang een verbetering is op mijn bericht over Led vs Xenon.

JeSko

Forumguru
Neen neen @EdK , wanneer je zoiets los zegt kan dit geen insinuatie zijn, dan maak je gewoon een alleenstaand statement, als je op mij antwoord met zo'n statement verander je echter de context en willen of niet, dan insinueer je wel iets.

Jesko.
Ik heb helaas geen matrix led.
Ten tijde van bestellen was matrix led enkel verkrijgbaar in een pakket met veel andere extra's die ik niet nodig vond maar wel prijzig, (fiscale bijtelling is voor de "ollanders" al duur genoeg :-) )
Ondertussen is het wel los aan te vinken.
Wel jammer dat de richtingaanwijzer nu halogeen is, mijn vorige Superb was het de dagrijverlichting die oranje knipperde.

JeSko

Forumguru
LED is ook al fantastisch @Richard_Superb :thumbsup: ja klopt dat is op mijn SuperB 2 ook zo, ik zou zeggen speur hier wat rond er zijn vast Superb 3 rijders die hun richtingaanwijzers LED gemaakt hebben, halogeen is op zo'n auto geen zicht inderdaad.

Bovenaan Onderaan