Nieuw op het forum

Sneeuwwitje

Senior Member
Na een superb 3 combi 1.6TDI van 2016 heb ik na 17 maanden wachten een paar weken geleden een nieuwe octavia combi 1.5 dsg sportline business opgehaald. Hoop dat ik vriendjes kan worden met deze auto :)

Voor de ritjes in de buurt hebben we een e-golf van 2017, maar die hoort eigenlijk op een ander forum thuis.

Victor

SuperBeeb

Forumguru
Welkom!
Men is hier heel tolerant, ben hier ook blijven hangen na verkoop van mn Superb 5 jaar geleden, ondanks (of dankzij :D) m'n GTI en daarna Passat.

Sneeuwwitje

Senior Member
Bedankt voor alle welkom. Inmiddels 4500km op de klok. Ben al redelijk gewend aan de "black beauty" al denk ik nog wel eens met weemoed terug aan "the great white"

Sneeuwwitje

Senior Member
Update: inmiddels wel gewend aan de O4, nu 22500km op de klok. Verbruik valt me erg mee, vooral op de lange vakantieritten (met dakkoffer 750, zonder 950 op een tank, 52liter). Morgen naar de dealer om van het reboot probleem af te komen. Hoop dat de softwareupdate helpt.

Sinds een paar maanden ook weer een witte Skoda, een witte Fabia combi 1.0TSI 95PK uit 2019. Deze voor de zomervakantie laten voorzien van een fabrieksupdate naar 115PK. Fijne auto moet ik zeggen. Verbruik viel me wel wat tegen. Op de 1300km vakantierit van mijn zoon volgens de BC op 7,1l/100km. Maar dat zal met de rechtervoet te maken hebben.

Bovenaan Onderaan