@Cordoba het gaat met name om de looks, laag is natuurlijk ook gaaf maar dat doet iedereen al.. Bovendien moet me vrouw er ook in kunnen rijden en dan is hoog beter..
Als je meer vermogen wilt moet je wel het nodige aanpassen en natuurlijk opnieuw laten keuren zodat de papieren kloppen.
Kwa milieu maakt me het echt niks uit, daar is me het niet om te doen
Met een watergekoelde motor verdubbel je het vermogen al snel.. Wil liever geen oude techniek erin maar liever een verse motor met een turbo zodat het vermogen van onderuit komt.. Ongeveer 100pk is voldoende.. En dat kunnen ze ook makkelijk aan, maar je moet natuurlijk niet voluit gaan...
Ook in een goed gebouwde kever is 200 pk geen probleem
heb een tijd geleden in de kever van german performance parts mee gereden en dat gaat echt super snel...
en ligt als een blok op de weg...
Een vriend van me was ook met zo'n serieus blok bezig (3.0l typ 4 met engineplus koppen), alleen dan voor een t1.
Helaas moest hij verwege zijn scheiding alles verkopen..
. Was een gaaf blok waarvan de onderdelen al indrukwekkend waren.. Meen dat de inlaat kleppen al 51mm waren..