Nieuw skoda logo

TinusPlotseling

Senior Member
Hoi,

Heeft iemand hier al ervaring met het vervangen van de "oude" groene skoda logo door de nieuwe zwarte???
Het gaat dus om een Fabia 2, er zit een bolling in logo op de grill en ik ben benieuwd of het nieuwe logo wel past daardoor.
heb tot nu toe alleen maar ervaringen gelezen met de octavia en superb en niet met een fabia.

Alvast bedankt

Spierings

Forumguru
Waarom zou het logo niet passen?

tot 2012 zit er het oude logo op en vanaf 2012 het nieuwe logo... Dit terwijl het model onveranderd is..

TinusPlotseling

Senior Member
Het logo vind ik niet lelijk alleen ik heb nieuwe f3 velgen met dus het nieuwe logo op de naafdoppen en het leek mij wel mooi om dit hetzelfde te hebben;)

Canon-Eye

Forumguru
ik heb nieuwe f3 velgen met dus het nieuwe logo op de naafdoppen en het leek mij wel mooi om dit hetzelfde te hebben
Ik heb nog groene logo's voor en achter, in een later stadium LM-velgen met nieuwe zwarte logo's aangeschaft.
Mij valt dat niet op als storend, simpelweg omdat die naafdoppen amper zichtbaar zijn als je het voor- of achterlogo heel duidelijk in beeld hebt en vice versa.
Dus dit is echt iets voor de auto-uiterlijk-fijnproever (of fanaat) - en dat ben ik in elk geval niet.
Maar als het je echt stoort: gewoon doen natuurlijk.

TinusPlotseling

Senior Member
Hahaha ja als de autist die ik ben zou dat ook moeten, heb die kleine logo's nog niet ontdekt. Kon alleen maar oudere links vinden op het forum

Ridley

Forumguru
Heb het destijds door de dealer laten doen voor 6 tientjes geloof ik (de linkse in onderstaand geval):

fa50e76045d35b23627b9d86addbc959.jpg

Voor het stuur een sticker besteld in China.

TinusPlotseling

Senior Member
Euhmm voor zover ik weet niet haha. Is voor mij geen onbekend terrein overigens:D ik was gister rond die tijd met de vrachtwagen op de a 50 dus dat was ws iemand anders gr!

Bovenaan Onderaan