Nieuw VAG forum gevonden

nomad

Senior Member
Ik kwam dit tegen: www.vagcommunity.com
Zo te zien wordt hier iets nieuws neergezet. Het is nog niet klaar denk ik, maar het concept is wel aardig. En je mag er zelf nieuwsberichten posten.
Weet niet of dit onder het kopje reclame valt, maar volgens mij is alle promotie voor de VAG merken en voor ons natuurlijk Skoda altijd welkom toch ?

ff alvast mijn username claimen :D

bobby45

Actief lid
echt nw

forum_stats.png
VAGcommunity Forum Statistics

Threads2Posts2Members3Active Members3Welcome to our newest member, cupra4
Blogs1Entries2Last 24 Hours0Latest Blog Entry, We're new ! (and want YOUR help) by admin

Darkside

Forumguru
kan niet registreren net 12x de code ingevuld.En volgens mij goed. Maar hij pakt hem niet.

edit: Even andere proxy en hij pakt hem nu wel.....

nomad

Senior Member
Dit is wel lachen... Heb net mijn eerste blogje online gezet. Even testen hoe dat ging. Binnen een uur online. :grin:

Darkside

Forumguru
Lees dat ze idd multi-lingual zijn. Toch even raar om nederlands te zien.
Maar eens afwachten hoe het loopt. Kan nu nog weinig info vinden :)

nomad

Senior Member
Ja dat zijn de nadelen van Google translate denk ik. Aan de andere kant vind ik het wel een goed idee om het in meerdere talen te doen. Zo trek je veel meer bezoekers en als je de post leest is het wel duidelijk waar het over gaat.

nomad

Senior Member
Langzaam begint de VAGcommunity te groeien. Er staan nog niet veel threads in het forum, maar goed dat zal vast wel komen. Ik vind met name die blogfunctie wel interessant. Toch leuk om je eigen nieuws of blog ergens anders weer tegen te komen, want alles wordt tegenwoordig gelinkt. En als een blog interessant is, wordt het ook doorgeplaatst naar de voorpagina.

Darkside

Forumguru
Was niet bedoeld als commentaar. Het is altijd lastig om te beginnen. Maar dat zal over een paar maandjes een stuk beter gaan.

Zodra mijn skoda er is zal ik ook daar mijn ervaringen posten.

nomad

Senior Member
Inmiddels heeft Emiel van Ham (bekend van de navigatiehelpsite) zich ook daar geregistreerd en zal zoveel mogelijk op VAGcommunity.com de technische vragen gaan beantwoorden.

Kom je er hier niet uit met VAG_COM/VCDS ? Even naar de buren ! de koffie staat klaar :koffie:

Inmiddels is alles ook nederlands nu, dus de vertaalmodule werkt een stuk beter nu.

Hetzer

Forumguru
leuk initiatief, inderdaad een verbetering nu hij ook in het Nederlands is, ik heb me inmiddels ook aangemeld.

Bovenaan Onderaan