Nieuw! Van frans naar tsjechisch...

Hallo Skoda liefhebbers. Ik heb me zojuist aangemeld op het forum. Dus tel ik me even voor. Ik ben Dennis afkomstig uit het mooie Twente. Na jarenlang franzozen gereden te hebben (Xsara, 406, 307SW)heb ik vorige week de nieuwe Octavia besteld. Het wordt een Island Green Elegance combi 2.0 TDI met tiptronic en soundsystem. Een erg complete auto waar ik me erg op verheug.
Nu was ik al jaren een beetje verbonden met Skoda. Ik ben een echte race, - en rallyfanaat dus niet onbekend met de Skoda rally auto's. Enkele keren heb ik het WRC team in actie gezien.
Ik heb zelfs eens een prijs gewonnen in een officiële Skoda foto wedstrijd, toen ik de Fabia WRc in de Deutschland Rally fotografeerde.
Zie link : http://www.skoda-auto.com/global/fun/fun/competition

Dus de liefde voor het merk zit er al een beetje in! Ik heb overigens ontzettend veel high-res foto's van het wrc team. Dus als je wat zoekt zeg het me in een pm. Het zijn wel grote bestanden maar over de mail kan het.

Ik hoop dat ik veel plezier aan de nieuwe Skoda ga hebben, en ook hier op het forum.
 

rickske

Actief lid
Welkom op het forum en alweer een autosportliefhebber zo hebben we het graag. /forum/images/graemlins/laugh.gif /forum/images/graemlins/wink.gif

En nu kan het ongeduldige wachten beginnen.
 

Joeri

Actief lid
Welkom op het forum!
Op dit moment staan de Octavia's in week 40 bij ons, levering in garage half oktober. Het duurt lang, maar het is toch snel om /forum/images/graemlins/wink.gif en daarna kan het genieten beginnen!
 
Oktober.... maar ja het moet maar. Ja Potje die laatste 307 Sw heeft me overtuigd. Dat is echt een slechte auto. Altijd wat met die auto. Ik snap niet dat mensen er positief over kunnen zijn. Afwerking, geluidsniveau, kwaliteit alles is onder de maat. BTW... Heb jij een undercover Skoda met Volvo badge?
 
Bovenaan Onderaan