Nieuw !!

Mijn welgemeende groeten uit West-Vlaanderen.

In december 1977 kocht ik mijn eerste VAG-produkt nl. een Golf GTi.
In december 1980 volgde terug een Golf Gti. Er werd door mij een Eibach-ophanging met "gele" Bilstein onder gemonteerd met ATS 7x15" met Pirelli P7. Na gezinsuitbreiding in 1984 kwam een Jetta GT (Golf2 Gti met rugzak) eraan. Ook deze kreeg ATS en Pirelli met Eibach veren en "gele" Koni's. Verder een trottle van de Audi 100 5E, een Schrick nokkenas, Supersprint uitlaatcollector met vereenvoudigde uitlaatlijn (135pk) en aangepaste remmen.Onnodig te zeggen dat het ding loeiend hard kon en werd bereden (amusement op Zolder en kleine landwegen). Na een achterwaartse salto moest er een andere en bravere auto komen: Audi 80 1.9TDi. Na 20 maand verkocht wegens zeer slecht produkt (21 mankementen),indien interesse volgt meer uitleg. Dan een Lancia Delta2 2.0/16v gekocht, omgebouwd: Brembo, 8x17, turbo-motor (278pk), enz.
Voor de vrouw een Subaru aan geschaft en na 100kkm vervangen door een Daihatsu Move (dohc 4kl/cil), sportief maar fragiele motor. Een Citroën C3 kwam in 2008. Mijn echtgenote droomde al jaren van een Fabia.
Verleden week heb ik dus een Fabiatje ............... RS gekocht.

Wasmachineman

Forumguru
Welkom Erreesse,

Misschien ben je wel de eerste hier die deze Fabia RS heeft gekocht! Wanneer krijg je hem? Welke kleur trouwens?
Leuke introductie hoor, dit soort verhalen willen we meer horen.

Dank voor de verwelkoming.

Op de bon staat levertermijn tussen 20/5 en 20/6/2011. Kleur werd uiteraard door mijn vrouw gekozen en is "anthracite grey metallic" (staat mooier met "engelse" lak).
Tevens als optie de "flippers" aan het stuur en verder zou het bakkie op 7x17 velgjes met 205/40r17 geschoeid zijn. Door de "autosalonvoorwaarden" kregen we 4 jaar garantie, gratie GPS en een megakorting.
Lang afwachten dus, maar we kunnen nu al dromen en voorbereiden op "zijn" komst.
Mijn handen jeuken reeds om er de krukas, drijfstangen en pistons van een gewezen 1.6FSi in te plooien ........

Dank u

We hebben bij ons een nieuwe Seat/Skoda concessie gekregen en daarmee eens naar de opendeur geweest. De salonvoorwaarden waren bij iedere dealer te bekomen.
Mijn vrouw haat "bicolor" dus dak in zelfde kleur.

Bovenaan Onderaan