Nieuwe aanmelding

Ericw

Forumguru
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum vandaar dat ik me even voorstel.
Mijn naam is Eric, woon in het oosten van het land en rij momenteel in een Passat Variant 1,9TDI welke mij erg goed bevalt, maar halverwege het jaar het "veld zal gaan moeten verlaten".
Tegen dit tijd staan er dan zo'n 225.000km op in 3,5 jaar tijd, rij dus aardig veel :)

De reden van aanmelding is dat ik een Superb Combi overweeg als volgende auto.
Zit nog een beetje in 2-strijd, maar hou jullie op de hoogte van de uitkomst.

Groeten,

Eric.

Hallo Eric,

Jeetje, dat zijn inderdaad veel kilometers.

Ik heb ook zitten twijfelen. Echter na de proefrit was ik volledig overtuigd van de Superb. Wat een geweldige auto! Andere auto's waar ik naar keer waren: Insignia, Mondeo, Passat. Allemaal legde ze het af op ruimte, de volledigheid van aankleding en inrichting. Zoveel extra's krijg je nergens.

Het enige wat ik jammer vind is het navi systeem. Ik ben gewent om de nodige info door te krijgen zoals flitsers in binnen en buitenland en natuurlijk de snellere routes zodra er flinke files staan. Dat gaat met mijn toekomstige Amundsen navi helaas anders worden als ik goed ben geïnformeerd.

Succes met het maken van je keuze en lees graag wat het geworden is....

Ericw

Forumguru
Dit is m'n 2de Passat (3C) en vind de "nieuwste" er niet mooier op geworden...............dus die viel al snel af.
Daarnaast heb ik vorige week in de Peugeot 508 gereden en was behoorlijk van de auto onder de indruk: erg stil, rijdt goed, erg mooi dashboard, maar die versnellingsbak......................;-( Wat een onding!
Maar wat me ook tegen viel was de ruimte achter het stuur (ben zelf +2 meter).
Afgelopen zaterdag heb ik vervolgens met de Superb Combi gereden en daar was ik toch ook wel van onder de indruk: erg stil, toch redelijk vlot (gezien de relatief kleine motor), comfortabel en natuurlijk die zee aan ruimte! :-)

Ericw

Forumguru
Het enige wat ik jammer vind is het navi systeem. Ik ben gewent om de nodige info door te krijgen zoals flitsers in binnen en buitenland en natuurlijk de snellere routes zodra er flinke files staan. Dat gaat met mijn toekomstige Amundsen navi helaas anders worden als ik goed ben geïnformeerd.

Flitsers ga je niet mee krijgen via de navigatie, maar de verkeersinformatie en de bijhorende herberekening van de route uiteraard wel (via TMC)
.

Bovenaan Onderaan