Nieuwe antenne

Hallo Iedereen,

Ik ben nog vrij nieuw en niet actief op dit forum..

Kan iemand mij helpen met een beschrijving hoe ik het dakbekleding eruit kan halen van mijn superb 1 uit 1994?

Alvast bedankt.

Patrick

Antera

Donateur
Als eerste de massa kabel van de accu nemen en even en 10 minuten wachten contact aan

t Als bij de demontage van de bovenste bekleding van de A-stijl geweld wordt gebruikt, bestaat het risico dat de hoofdairbag wordt geactiveerd.
t Na elke demontage van de bekleding van de A-stijl bovenaan, moet de bekleding door een nieuw deel worden vervangen.

A-style verwijderen

Het in- en uitbouwen is identiek als bij wagen zonder hoofdairbag. Er moet echter rekening worden gehouden met verschillende uitvoeringen.
1 - Afdichting portier
2 - Bekleding A-stijl, boven
3 - Klemmen boven
4 - Vangband
5 - A-stijl
6 - Huls
7 - Clips onderaan
t Voor het aansluiten van de accukabels het contact aanzetten.

s700250.png

B-style verwijderen:

Het in- en uitbouwen is identiek als bij wagen zonder hoofdairbag. Er moet echter rekening worden gehouden met verschillende uitvoeringen.

1 - bovenste bekleding B-stijl
2 - Veiligheidsgordel
3 - Clips
4 - Vangband
5 - B-stijl

s700251.png

C-style:

1 - bovenste bekleding C-stijl
2 - Klemclip van de bekleding C-stijl
3 - Popnagel
4 - Clips
5 - Vangband
6 - C-stijl

s700254.png

Hemel verwijderen:

– Handgrepen uitbouwen
– Binnenverlichting uitbouwen →
– Zonnekleppen uitbouwen
– Leeslampen uitbouwen

– Afdeking voor elektrische aandrijving -1- losklikken.
– Hemelbekleding -2- naar achteren schuiven en aan de voor- en achterzijde naar beneden trekken -pijlen A-.
– Hemelbekleding -2- naar voren schuiven en neerlaten -pijl B-.

s700261.png

– Kabelbundel -1- van de hemelbekleding -2- lostrekken en hemelbekleding uit de auto nemen.

s700370.png

Inbouwen

Het inbouwen gebeurt in omgekeerde volgorde van het uitbouwen waarbij gelet dient te worden op het volgende:
– De kabelstreng moet aan de hemelbekleding worden bevestigd.

Bovenaan Onderaan