Nieuwe aspirant Octavia HB RS iV bezitter

Hallo allemaal,

Tijdje geleden in het bezit geweest van zowel een zwarte Octavia HB als een witte Octavia HB beide van rond 2005. De witte was een leasebak die ik heb ingeleverd toen ik van werkgever wisselde. En de zwarte heb ik opgereden met 450k op de teller.

Een poosje andere auto's gereden maar nu we weer op zoek zijn gaat het hoogst waarschijnlijk een Octavia HB RS iV worden.

Zal het forum even door struinen of ik nog wat ervaringen kan ophalen.

Zeker, reed nog steeds goed maar de kosten begonnen op te lopen.

Wel grappig, krijg mijn eerste persoonlijke bericht van Emilly, ze nodigt me uit op haar website voor een paar pikante foto's. Zal eens vragen of ze uit Tsjechië komt en of ze wel een HB RS is. Dan ben ik wel geïnteresseerd in die foto's.

JeSko

Forumguru
Ja is wel een dingetje de laatste tijd, veel spam. De mensen achter de schermen zijn er mee bezig. Zelf geen last van dankzij goede spamfilters op mijn gsm.

xplain

Forumguru
Dus toch de Octavia gekozen?
Dacht in ander topic gelezen te hebben dat je voor de Superb iV sportline zou gaan. Hoedanook, ik zit ook te twijfelen tussen die twee. Heel tevreden van m'n huidige Superb en geweldige testrit met zijn iV variant gehad, maar de leasing gooit met stevige kortingen voor de RS iV

Bovenaan Onderaan