Nieuwe Audi A4

VEEJAY

Forumguru
Vandaag brochure en prijslijst binnen. :)

Een beetje A4 met pro line business + Xenon + 17" velgen = 46K. :ahum:

Volgens mij kun je zoveel geld niet eens uitgeven aan de dikste Skoda O2 met alles erop en eraan. :confused:

Veejay weer een illusie armer tenzij de leasemij ergens rond de 1200 per maand incl. brandstof rekend voor dat modelletje van 46K. :crazy:

VEEJAY

Forumguru
Klopt! Ik heb wat prijsberekeningen gezien en het is inderdaad te doen.

met 52% belasting kom je op 500 euro uit. Ik zit nu op 330 met de O2. Dus die 170 euro is op zich te doen. Gelukkig mag ik nog een tijdje met de Skoda, kan ik rustig alles op een rijtje zetten.

Als de A4 net zo goed als de Skoda rijdt neem ik hem niet, ik verwacht natuurlijk een hoop verbetering tov een O2. Anders schiet het niet op.

LenK

Forumguru
Zie dat de A4 tov vorige model best wel gegroeid is. Dus het zal nu toch wel duidelijk meer auto zijn dan de O2. Kan me ook niet voorstellen dat je een 3 jaar nieuwer ontwerp niet goed gaat merken.
Net als de "oude" A4 toch wel een strak hok. Als ik het geld er voor (over) had dan grote kans voor mijn shortlist.
Maar voorlopig blijft het bij het verlanglijstje en in januari zijn Sint en de Kerstman weer vertrokken.

Roel

Lid
Een collega van me heeft gekozen voor de nieuwe A4. de 1.8 120 pk. Het kon er net nog vanaf.
Wel een mooie auto, maar voor dat geld heb ik toch liever een RS combi.

Weet iemand trouwens de specs (koppel; verbruik; topsnelheid; acc.)? van deze 1.8?

___JC___

Forumguru
Een collega van me heeft gekozen voor de nieuwe A4. de 1.8 120 pk. Het kon er net nog vanaf.
Wel een mooie auto, maar voor dat geld heb ik toch liever een RS combi.

Weet iemand trouwens de specs (koppel; verbruik; topsnelheid; acc.)? van deze 1.8?

Is het niet een 1.8TFSI met 120KW (dus 160pk) ?

higgy

Forumguru
Leuke auto, maar ik verrek het domweg om zo veel geld uit te geven voor een middenklasser. Dan zou ìk zelf een Chrysler 300C touring nemen. Heerlijk foute bak.

___JC___

Forumguru
De 300c is fantastisch.....maar amerikanen zijn niet goed in de binnenbende. Grote kieren in het dashboard en lelijke, goedkope materialen. Zelfde euvel heeft de Dodge Nitro, fantastische bak maar als je dr in zit niet te vergelijken met een Audi...

Roel

Lid
Is het niet een 1.8TFSI met 120KW (dus 160pk) ?

Nee het is echt de 120PK (88 KW) versie. De A4 met deze motor wordt in het eerste kwartaal 2008 geleverd en scheelt zo'n € 3000 met de 1.8 160PK versie.

De auto is al te bestellen bij de diverse lease maatschappijen, maar ik kan nergens de specs vinden.
Vandaar mijn vraag.

Bovenaan Onderaan