Nieuwe auto en tis geen Skoda

nomad

Senior Member
Wegens een nieuwe uitdaging elders ga ik volgende week de Octavia inleveren. Na 3 Octavia's (1.9 TDi, 2.0 TDi en een 1.8 TSi) kan ik alleen maar zeggen dat ik altijd zonder enig probleem van A naar B ben gekomen, zonder onnodig of onaangekondigd bezoek aan de garage. Nu ik zelf een auto moet kopen, ben ik in eerste instantie gaan kijken voor weer een Octavia, maar of je krijgt behoorlijk afgereden auto's of men vraagt er gewoon simpelweg teveel geld voor. Dus mijn shortlist is iets langer geworden en ik ben uiteindelijk overstag gegaan voor een Volvo. Het is een V50 Summum geworden met die o zo heerlijke D5 erin. Verder nog een aantal leuke extra's zoals Dynaudio met 12 speakers en een mooi lederen interieur. Daarnaast lopen deze motoren met het juiste onderhoud zo 4 ton op de teller en zijn daarnaast gewoon erg zuinig (1:20). Maar als de rechtervoet wat zwaar is, kunnen ze ook goed meekomen :D

Ik kom hier nog wel eens rondkijken en wil jullie bedanken voor de leuke tijd. Ik ga nog wat accessoires in het Te Koop deel zetten, wie weet is er nog interesse voor !

Bovenaan Onderaan