Nieuwe auto gekocht

Remco28

Actief lid
Hallo medeforummers,ik ga binnenkort(een week of 5/6)afscheid nemen van mijn skoda.
Ik wilde graag een cabrio hebben,en dus de knoop doorgehakt.
Het is een Opel Astra twintop 1.8 met bruin leer geworden met bluetooth telefoonvoorbereiding met spraakherkenning.
Aangezien skoda geen cabrio's(wat ik een gemiste kans vind)heeft moest ik wel ergens anders shoppen.
Het was/is een fijne auto en wie weet kom ik daarna weer terug.
Als het mag dan wil ik graag lid blijven als ex-skoda rijder.
Ik zal niet meer zoveel posten,maar kan een ander misschien wel helpen.

LenK

Forumguru
Proficiat, zeker met dit weer is een cabrio niet te versmaden.

Skoda heeft inderdaad nog wel het een en ander in de modellenlijn.
Dat zal zo zijn politieke redenen hebben. Maar de groei moet ook niet te snel gaan om de bekende stuipen (=slechte kwaliteit en/of service) te vermijden.

Maar een cabrio, een suv en een mpv mogen er wel nog wel bijkomen.

ad5000

Actief lid
Gefeliciteerd, een CC achtige is altijd leuk, alleen doe me één plezier en doe met lekker weer wel die kap open!!!!

Ik kan er nog steeds niet tegen dat mensen met cabrio's en CC-tjes met de kap dicht rijden als het mooi weer is. Neem een fijne jas en een muts o.i.d. en in combinatie met een winddeflector kan je ook met minder warm weer prima open rijden.

ps. waarom als ex Skoda rijder geen VW Eos....? verweg de mooiste CC van het moment die ook nog eens een fijn schuifdak heeft (wel een tikje aan de prijs overigens).

ps. waarom als ex Skoda rijder geen VW Eos....? verweg de mooiste CC van het moment die ook nog eens een fijn schuifdak heeft (wel een tikje aan de prijs overigens).

En die prijs is nu net heeeeel belangrijk!!!
En vergeet ook de arrogante houding niet van veel (niet allemaal) volkswagen/audi dealers.

Remco28

Actief lid
De vw eos vind ik juist minder mooi,vooral dicht vind ik hem een rare vorm hebben.
Door het 2-delig dak van de eos heeft deze een rare bolling.
De astra heeft een 3-delig dak waardoor hij een mooie coupe lijn heeft als de dak dicht is.
En dan nog een keer het prijsverschil,ik heb nu een bomvolle astra,als ik het zelfde wilde hebben bij de eos dan was ik 6000 euro meer kwijt.
De eos is wel iets beter afgewerkt e.d. maar ik vind het prijsverschil tussen die 2 niet waard.Al was de astra iets duurder,dan nog had ik voor de astra gegaan.
Ook bij de eos op sommige plekken op het dahboard nog hard goedkoop plastic,bij de astra voelt alles prettig aan.
En idd. bij de vw hebben ze meer arrogantie,ze boden een belachelijke lage prijs voor mijn auto,zat 4000 euro verschil in.
Maar als skoda in de toekomst met een mooie cabrio komt,dan keer ik weer zeker terug.

Bovenaan Onderaan