Nieuwe auto is er (maar ik haal hem niet op)

Ligflits

Senior Member
Hallo, na 4 maanden wachten is mijn nieuwe auto gearriveerd. Maar ja nu mag de dealer wachten, want ik ben niet in de buurt:grin: (voor het werk in het buitenland) dus als ik weer in het land ben haal ik hem wel op. Tot die tijd staat die mooi bij gratis bij de dealer.
Maar als ik hem opgehaald heb rijd ik een rondje en ben ik toch weer weg. Het "inrijden" kan wel dus wel eens lang gaan duren...

Ligflits

Senior Member
Sorry, vergeten te melden. Skoda fabia combi greenline. Arctic green
Groeten van Ligflits

Fabia

† In Memoriam
Euuuh, welkom op dit gezellige topic. Je klinkt niet echt enthousiast over je auto of heb ik het mis?

Michel

Forumguru
Ik denk dat er genoeg leden op dit forum rondlopen die je Fabia wel alvast voor je willen ophalen en ook willen inrijden :)

Ligflits

Senior Member
Hallo Fabia, sorry, ik ben niet zo'n emotioneel mens. Maar als ik straks weer in nederland ben en een zak geld aan de dealer mag geven en mijn nieuwe auto in ontvangst mag nemen is het toch wel even spannend. Ik ben hier omringd door skoda's, want ik ben namelijk in Tsjechie. Met een skoda dealer om de hoek bij mijn appartement. Maar in hier een skoda kopen en meenemen naar nederland is te veel gedoe. (ik heb eigenlijk niet echt uitgezocht hoe dat financieel zit).
Ik heb hier wel een prijslijst gehaald van accessoires, maar soms is het hier iets goedkoper dan in NL en soms is het in NL iets goedkoper. Ik had eigenlijk verwacht dat het hier een stuk goedkoper zou zijn, maar dat is niet zomaar zo dus.
Hier rijd ik trouwens fabia1 combi (van de zaak). Thuis rijd/reed ik daihatsu.

Groeten Ligflits

Ligflits

Senior Member
Ik denk dat er genoeg leden op dit forum rondlopen die je Fabia wel alvast voor je willen ophalen en ook willen inrijden :)
Hij moet nog wel afgerekend worden... Is dat een probleem omdat er ook even bij te doen:)
Nee, laat ik dat maar zelf doen. Ander heb ik voor het eerst van mijn leven een nieuwe auto, is tie alsnog tweedehands...

RogerS

Forumguru
Onze Superb werd anderhalve week voor onze zomervakantie afgeleverd bij de dealer. Op mijn vraag of ik de auto dan nog voor onze vakantie kon komen ophalen zei de dealer eerst dat dat niet ging lukken. Nadat ik hem duidelijk had gemaakt dat ik de auto dan 1 maand later kwam ophalen en dat de inruiler dan 3000 km méér op de teller zou hebben, kon heel veel. :smirk:

Ligflits

Senior Member
Nieuwe auto is er (nu wel opgehaald)

Gisteren weer terug in NL, dus vandaag mijn auto opgehaald.
Trots als aan pauw naar huis gereden. (met de snelheid van een oud vrouwtje, bang om gelijk al brokken te maken...)
Nu hopen op veel veilige kilometers.

Bovenaan Onderaan