Nieuwe auto

Eljo

Lid
Hallo allen,

Mijn naam is Maz en binnenkort gaat mijn huidige leaseauto eruit en mag ik een nieuwe lease auto uitzoeken.

Momenteel rij ik in een:
- Peugeot 508 Blue Bourrasque
- 1.6 HDI half automaat
- blue lease executive
- beige leder
- 18 inch velgen

De volgende auto's heb ik op mijn shortlist staan:
- Skoda Superb 1.4 TSI hb. Business style - 18" / 19" - ACC - verlaagd onderstel
- VW Passat 1.4 TSI sedan. Connected drive plus - 18"
- Renault Talisman 1.5 Tce - Intens - 18" / 19" - RLink 2 - Pack cruising

Kleur zal waarschijnlijk voor de Superb Briliant Silver of Lava blue worden en voor de Passat Reflex Silver of Night blue. Kleuren waarmee je in mijn ogen niet verkeerd mee kan gaan.
Bij de Superb vind ik de kleur Cappuccino beige ook mooi maar nog niet in het echt gezien.
Renault Talisman Beige Dune - Gris Platine - Noir etole

Laatst bewerkt:

Eljo

Lid
Hierbij een paar foto's van mijn huidige auto.

Bijlagen

• IMG_0093.jpg
    IMG_0093.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 19
  • IMG_0087.jpg
    IMG_0087.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 19

Cordoba

Forumguru
Eljo, welkom en succes met je keuze. Wat cappucino beige betreft: die kleur is ook op andere modellen van Skoda geleverd, en bijvoorbeeld ook op Seat Ibiza (6J-generatie). Het lastige met cappucino beige, is dat op foto's afhankelijk van het licht en de omgeving een behoorlijk andere indruk kan geven: soms lijkt het gewoon zilverkleurig, soms lijkt het gewoon champagnekleurig, maar in werkelijkheid zit het er een beetje tussen in.

RefleCs

Forumguru
Welkom op ons gezellige en informatieve forum! :) Succes met de keuze. Het zal geen verrassing zijn dat wij hopen dat je voor de Superb zal gaan ;)

Eljo

Lid
Dank je allemaal voor het warm welkom!
@Jeroenert: het rijd ook wel lekker en lekker ruim. Alleen de halve automaat is wennen maar in mijn ogen toch fijner dan schakelen (moet dagelijks file rijden). Jammer dat VAG een hoge meerprijs vraagt voor een automaat.

ManeBrane

Forumguru
Welkom en een half automaat is natuurlijk niet vergelijken met een DSG, dus zou daar in ieder geval voor kiezen, Passat of SuperB. ;)

Bovenaan Onderaan