Mogelijk dat het die Bolero is, met die ene knop in het midden waar een klein display in zit? Volgens mij niet (of bijna niet) geleverd in NL, maar bij importauto's zie je het wel vaker. Een mediasysteem vinden met én navigatie én DAB kan tegenvallen, overigens zal een 2017 exemplaar waarschijnlijk ook een USB aansluiting hebben voor de versnellingspook, daar kun je eventueel ook een DAB-tuner op aansluiten, die zich dan gedraagt als een CD-wisselaar: via de knoppen van het originele systeem kun je dan met volgend/vorig nummer door de DAB-zenders heen, net als bij zo'n ouderwetse CD-wisselaar.
Je kunt op sloperijen zoeken of ze daar iets hebben, het makkelijkste is om op de site
schadeauto's te zoeken onder het kopje demontage auto's, dan de gegevens invullen van geschikte donorauto's, en dan zoeken op de foto's van elke auto of daar tussen zit wat je zoekt. Als je iets ziet op die site, wel eerst contact opnemen met de sloperij: ze maken foto's als een auto binnenkomt, en houden on-line vaak niet bij wat er verkocht is aan onderdelen. Overigens is het bij deze generatie wat lastiger om even een radio te wisselen: behalve dat het mediasysteem ook nog gebruikt wordt om allerlei instellingen van de auto aan te passen, moet een andere radio/mediasysteem ook aangemeld worden in de ECU, omdat anders het systeem automatisch geblokkeerd wordt.
@Rainesh kan je waarschijnlijk wel helpen met dat aanmelden (tegen betaling).
Voorbeeld van wat je op schadeauto's kunt vinden:
Dit mediasysteem heeft een rij van 4 knoppen aan elke zijkant, dus zou een navigatie moeten hebben bij deze leeftijd, ik zag er ook al met 2 rijen van 3 knoppen, dus zonder navigatie, maar wel met DAB. Ik zo snel geen exemplaren met én navigatie én DAB kunnen vinden, maar wie weet als je grondig zoekt.