Nieuwe carkit voor Nokia E66

van inkel

Forumguru
Hoi ik heb op dit moment problemen met de geluidskwaliteit (de andere zijde heeft veel last van echo's) van mijn carkit Nokia CK-7W i.s.m. mijn Nokia E66.

Ik wil een nieuwe carkit maar welke is de beste.
Ik hoef geen los schermpje of zo iets, ik gebruik toch mijn telefoon
(zit in car-comm houder) om te bellen.

Ik zit zelf te denken aan een Parrot CK3000 Evolution.
Iemand hier ervaringen mee met een vergelijkbare telefoon?

Andere suggestieszijn uiteraard welkom.

Parrot CK3100 is een goed apparaat en voor ongeveer Euro 100,00 te koop.

http://smartphone-deal.com/shop/product.asp?pid=1606

Ik heb hem door garage in laten bouwen in de asbak. Zoeken naar mijn mobiel is heel snel gevonden en dat geldt ook voor het overbrengen van de namen lijst. Geluid gaat over de speakers en men zegt mij goed te verstaan. Eerlijk gezegd neem ik op via mijn mobiel, want dat ben ik gewend van vroeger. Ik zet daarom het asbak klepje niet eens open. Maar bellen kan uiteraard ook via Parrot zelf of stem herkenning. Microfoon zit onderaan in het midden van de tellers, maar ik weet niet of dat de juiste plek is. Ik vermoed dat het overal kan omdat het een heel gevoelig microfoon is.

Rallye

Forumguru
Als je de carkit mooi weg wilt werken (en je wat meer geld uit wilt geven), kun je eens bij Kufatec kijken: werkt via je maxidot.

Heb je toch een schermpje trouwens....

tlpeter

Actief lid
Wat je kunt doen is de carkit iets zachter zetten
Als het goed is heb je een druk knop met een wieltje
Als je het wieltje naar links draait dan zet je het geluid iets zachter en zal de echo veel minder worden

Parrot CK3100 is een goed apparaat en voor ongeveer Euro 100,00 te koop.

http://smartphone-deal.com/shop/product.asp?pid=1606

Ik heb hem door garage in laten bouwen in de asbak. Zoeken naar mijn mobiel is heel snel gevonden en dat geldt ook voor het overbrengen van de namen lijst. Geluid gaat over de speakers en men zegt mij goed te verstaan. Eerlijk gezegd neem ik op via mijn mobiel, want dat ben ik gewend van vroeger. Ik zet daarom het asbak klepje niet eens open. Maar bellen kan uiteraard ook via Parrot zelf of stem herkenning. Microfoon zit onderaan in het midden van de tellers, maar ik weet niet of dat de juiste plek is. Ik vermoed dat het overal kan omdat het een heel gevoelig microfoon is.

Heb je hier foto's van, want ik ben er nog niet uit waar ik hem wil laten inbouwen

Hoi,

Foto van Parrot in asbak, heb ik in mijn profiel album staan. (houder is eruit gehaald)

Verder een link naar manual.
http://www.parrot.com/uk/support/documents/parrot_ck3100_userguide_zone_a.pdf
Hier kun je zien hoe alles ongeveer aangesloten moet worden. Schijnt kwestie van klik werk zijn, maar misschien dat iemand op deze forum het al eens keer gedaan heeft. Of het wel of niet handig is dat het in de asbak zit, dat zal ieder anders ervaren. Kan me best voorstellen dat bellen bij sommige mobiels (HTC cruise) juist onhandig is en liever via de Parrot doen.

Bovenaan Onderaan